Eve geri dönüş

63 8 0
                                    

Multi:Yemek salonu

Bugün cuma. Buğün eve dönüyoruz. Eğer Doruk izin verirse derslerden sonrada gidebiliriz , umarım. Hazırlanıp kahvaltı için salona indim. Yaraların buraz iyileşmesiyle ve bugün gitmenin mutluluğuyla tek başıma inmiştim. Normalde beş dakikamı alırdı ama bugün iki dakikada inmiştim. İyileşmeden uçuyorum sanki. Kızlar ve beyler beni odama gelmişler. Bulamayınca meraklanıp koşa koşa salona gelmişler. Gelmişler diyorum çünkü nefes nefese kalmışlar.

Su:İnsan bir haber verir. Merak edebileceğimiz aklına gelmedi mi?

+Benim hala telefonum yok ve güçlerimi hala kullanamıyorum.

Melis:Olsun. İnsan bizi bekler.

Hira:Bekler mi? Beklerse canı çıkar.

+Özür dilerim. Düşünemedim.

Herkes hala bana yarı dik dik yarı üzgün bana bakıyorlardı.

+Hadi ama. Özür diledim. Hem bugün gidiyoruz unuttunuz mu?

Rüzgar:Sende gitmeye ne meraklıymışsın.

+Gelin beraber gidelim.

Rüzgar:Bu bizim elimizde olan birşey değil.

+Neden? Sizde gelin bizim okula. Beraber okuyalım.

Çağlar:Öyle bir imkânımız olsa neden olmasın.

+Eğer Doruk izin verirse derslerden sonra gitmek istiyorum.

Hira:O kadar çabuk mu?

+Evet. Artık buradan biraz uzaklaşmak istiyorum.

Melis:Hem onun dışında bizim ailemiz hiçbir şey bilmiyor. En azından Doğa'nın annesi bir şeyler biloyor. Ama bizim ailemiz hiçbir şey bilmiyor. Doğa'nın annesi bizde dediyse anca yoksa burda demediyse evde iyi bir fırça yiyicez biz.

Alex yanımıza geldi ve oturdu.

Alex:Bugün gidiyormuşsunuz.

+Evet , gidiyoruz. Bir sıkıntı mı var?

Alex:Daha okul yeni başladı. Ne bu acele?

+Alt tarafı hafta sonu kalıcaz. Belki o kadar bile sürmez. Doruk'un vereceği süreye bağlı.

Alex:İyi , güzel.

Alex'in biraz suratı asıldı. Masadan kalktı ve başka bir masaya tani arkadaşlarının yanına oturdu. İlk dersim ateşdi. Yine yanıma oturucak. En azından karın ağrısının ne olduğunu öğrenebilirim. Kahvaltılarımızı aldık. Yedikten sonra ateş sınıfına bana Alex eşlik ermek istedi. Diğerleri itiraz etsede Alex'in inadı inattı. Diğerlerini ikna ettikten sonra Alex'le sınıfa doğru gittik. Yolda Alex konuşmaya başladı.

-Gitmenizi , gitmeni istemiyorum.

+Neden?

-İşte. Eğer sen gidersen ben ne yaparım tek başıma burada.

+Senin beni sevdiğini biliyorum ama ben senin için aynı şeyleri hissetmiyorum.

-Bikiyorum ama yinede sen beni sevmesende yanımda olduğunu bilmek içimi rahatlatıyor.

+Bak geldiğim yerde bir ailem var , burası gibi bir okulum var. Bu sene 12. sınıfa başlıyacağım.

-Ama orada okuların açılmasına daha çok var. O zamana kadar burada kalamaz mısın?

+Temelli gitmiyorum ki. Doruk'un verği süre kadar kalıcam orada.

-İyi bakalım.

+Senden bir şey isteyebilir miyim?

Kurtarıcının AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin