...

42 2 2
                                    

İyi okumalar...
Kahvaltıdan sonra abimle bahçeye çıktık. Kızlar bizden iki dakika sonra bahçeye geldi. Yalnız gelmemişler. Çağlar , Rüzgar ve Hira da gelmiş.

+Ben sadece Melis ve Su gelecek diye biliyordum.

Rüzgar:Evet , sadece ikisi gelecekti ama sizi o iki delinin ellerine bırakmayı bizim içimiz el vermedi.

+Lütfen kuzenlerim hakkında düzgün konuşalım.

Çağlar:Neden? Şimdide sizi öldürmek isteyen insanları bize karşı mı savunuyorsun?

+Ben onları savunmuyorum. Sadece yakında katil olacak insanlar için kibarlığınızı bozmanızı istemedim , o kadar.

Çağlar:Doğru , haklısın.

Hira:Şimdi işimize bakalım. Sizi onlardan kurtarabilmemiz için çok çalışmamız lazım.

+Bu arada bizi ne zaman öldürmek istediklerini öğrendim.

Su:Ne zaman?

+Bu yaz üçümüzün prenses balosu var. "Sevgili kuzenlerim" bizden balo hakkımızı çaldıklarını düşünüyorlar. Bu yüzden bizi prenses balosundan sonra öldürecekler.

Melis:Peki bunu sen nereden biliyorsun?

+Bu sabah biraz erken uyandım. Bahçeye hava almak için çıkmıştım. o sırada geldiler.

Arel:Bizim bundan niye haberimiz yok?

+Siz o sırada uyuyordunuz.

Arel:Sarayın etrafındaki koruma sayısını artırmak şart oldu. Ayrıca bütün bunlar olurken , kuzenlerimizin burada olduğunu bir tane koruma bile fark etmedi mi?

+Hayır.

Arel:Alışmışlar on yedi yıldan beri sorun olmamasına , şimdide sorun varken etrafta devriye gezmiyorlar. Bu durumu babama söyleyeceğim. Babam gerekli ayarlamaları yapar.

+Şimdi işimize dönelim.

Abim bizimle sırayla savaştı. Savaştan sonra biz yerlerde yatarken abim hâlâ ayakta ve enerjikti. Önümüzde dikilmiş bize bakıyordu.

Arel:Gayet iyi ama daha çok çalışmamız lazım.

Hira:Çok zor. Elimden ancak bu kadar geliyor.

+Seni benimle birlikte savaşmaya zorlayamam. İstersen şimdi vazgeçebilirsin.

Hira:Ben onu demek istemedim ama zorlanıyorum. Ben birinci sınıfı daha yeni bitirdim.

Arel:Yeni bitirmiş olabilirsiniz ama birinci sınıfı bitiren bir öğrenciden daha çok şey biliyorsunuz ve daha güçlüsünüz.

Rüzgar: Bunu beraber başarıcaz.

Alex:Ama benim yardımım olmadan başarmak istiyorsunuz.

Sesin geldiği yöne doğru baktık. Alex abimin arkasında dikilmiş bize bakıyordu. Yavaş yavaş yanımıza yaklaştı. Bakışlarını bana dikti.

Alex:Onlardan yardım alıyorsun ama benim yardım etmemi istemiyorsun.

+Ben onlardan yardım etmelerini istemedim. Kendileri yardım etmek istediler.

Alex:Bende yardım etmek istiyorum.

+Tamam , tamam. Kendinizi riske boş yere atmak yok.

Hira:Tamam.

Konuşmamız bitince abim Alex'i de testten geçirdi. Abim yeni başlayanlara göre gayet iyi olduğumuzu söylüyor ama yeterli değil. Kuzenlerim çok daha güçlü. Abimin sınavından sonra biraz dinlendikten sonra abim bize uygulamalı sihir dersleri vermeye başladı. Öğle yemeğine kadar çalıştık. Öğle yemeğinden sonra akşam yemeğine kadar sihir kitabından otuz tane sihir ezberledik. Akşam yemeğinde kitapları elimizden bırakabildik.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 11, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kurtarıcının AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin