...

23 2 0
                                    

Kapıdaki kim acaba? Kim olursa olsun pek konuşasım yok. Çünkü beni kararımdan döndürmeye geldiklerinden eminim.

+Kim o?

Bora:Benim. Girebilir miyim?

+Konuşmak istemiyorum.

Bora:Beş dakika.

+Tamam.

İçeri girdi ve yanıma oturdu.

Bora:Gerçekten sadece üçümüz mü kuzenlerinle karşılaşıcaksınız?

+Evet.

Bora:Neden?

+Ne demek neden? O insanlar benim için birçok kez hayatlarını tehlikeye attı. Kuzenlerimin onlara benim yüzümden zarar vermelerini istemiyorum.

Bora:Tek seni öldürmek istemiyorlarki. Melis ve Su'yu da öldürmek istiyorlar.

+Benim kararım kesin. Eğer ölmem arkadaşlarıma zarar gelmesini engelliyecekse seve seve ölürüm.

Bora:Sonra ne olucak? Seni seven insanları arkanda mı bırakıcaksın? Eğer taht kuzenlerinden birinin hakkıysa baban onlara haklarını verirdi. Ama az çok anladığım kadarıyla taht senin hakkın. Hakkın olan birşey için , arkadaşlarını korumak adına hayatını ortaya koyamazsın.

+Ne yapabilirim? Bırakalım da arkadaşlarıma zarar mı gelsin? Aileme zarar mı gelsin? Size zarar mı gelsin?

Kısa bir sessizlik oldu. Sonra Bora tekrar konuşmaya başladı.

Bora:Eğer arkadaşlarını , aileni düşünüyorsan sana yardım etmelerine izin vermelisin. Sen ölürsen diğerlerinin hayatı hapisten farkı kalmaz.

+Zannetmiyorum.

Bora:O iki çocuğu camdan gördüm ve hiç de sözünde duracak insanlara benzemiyorlardı.

+Ne? Biz savaşırken sen camdan mı baktın? Senin ölesin var herhalde. Ben sizi korumaya çalışıyım , sen camdan bak.

Bora:Ben kocaman adamım. Senin gibi güçlerim olmayabilir ama kendimi koruyabilirim.

+Güçlerinin olup olmaması umrumda değil ama onlar sana ve Eda'ya gerçek anlamda zarar verebilir. Alex'in sana yaptıklarını unuttun mu?

Bora:Unutmadım ama siz orada savaştıkça , ben elim kolum bağlı oturmak gelmiyor içimden.

+Biliyorum ama lütfen karışma. Sana zarar gelsin istemiyorum.

Bora:Tanıştığımızdan bu yana Eda'yı kurtardın , yandığında bana baktın. Sen bize yardım etmişken , senin ihtiyacın olduğunda ben sana yardım edemiyorum.

Elini iki elimin arasına aldım.

+Size zarar gelsin istemiyorum. Senin bana en büyük yardımın , biz birileri ile savaşırken Eda'yı ve kendini güvende tutmak olucak.

Bora:Tamam , istediğin gibi Eda'yı ve kendimi güvende tutucam.

Kalkıp kapıya doğru gitti. Bende peşinden gittim. Kapının kolunu tuttu. Açmadan önce bana döndü ve konuşmaya başladı.

+Sevdiklerini korumak için kendi canını ortaya koyma. Yoksa bende arkandan gelirim.

Sonra dudağımdan öptü ve gitti. Kapıyı kapattıktan sonra ayak sesleri duydum. Sanırım salona indi. Bu durumu babamla konuşmam lazım. Yarın , gün boyunca kuzenlerimin tekrar gelmemesi için dua etmekten başka şansım yok. Hemen üzerimi değiştirip aşağı indim. Hiç kimseden ses çıkmıyordu.

Kurtarıcının AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin