Ne var Alex?

80 9 0
                                    

Sanırım bana saldıracak veya beni sınıfın ortasında rezil edecek bir sihirle yere yıkıldı diye. Ne yapabilirim ki? Ben daha öğrencilerin demesi gibi çömezim. Güçlerim veya güçlerimiz olduğunu daha nerdeyse bir hafta önce öğrendim. Ben bir ay önceden haberim olmuş olabilir ama onu saylamıyorum çünkü o zaman silah baskısı altındaydım. Burada da Alex'in güçlerinin baskısı alltındayım veya altındayız. Yaşadığım şeyleri daha atlatamadım. Kızların güçleri , benim güçlerim , Alex'le yaşananlar. Birde ayrı olarak Bora ve Okan ile yaşananlar var. Düşüncelerden sıyrılıp Alex'e:

+Nar var Alex? Yine ne istiyorsun?

Alex:Bilmem. Sen söyle.

+Ben burda oyun oynamıyorum. Ne istiyorsan çabuk söyle.

Alex:Ne oyunu canım , çocuk muyuz biz? Ama şu senin arkadaşın olacak Melis çocukmuş. Basit bir özür bile dileyemiyor.

+Benim arkadaşım özür dilencek birşey mi yaptı?

Alex:Evet bana çarptı.

+Kazayla olmuş. Hem sende onu bilerek itmişsin.

Alex:Eğer en başında o bana çarpmasaydı itmezdim veya hemen özür dileseydi. Belki şimdi özür dilerse kabul edebilirim.

+Hayatta dilemez. Ben arkadaşımı tanıyorum. Bir kere özür dilemicem deyiyse kimse onu bu kararından vaz veçiremez.

Alex:Görücez. Eninde sonunda o benden kabul edermiyim bilmem.

Yanımdan kalktı ve sınıf kapısına yöneldi. Birkaç adım attıktan sonra durdu ve bana döndü.

Alex:Belki biraz ayrıcalık tanıyabilirim. Sonuçta bu güzel bayanları üzmek istemem , kimse istemez değil mi?

+Ne ayrıcalığıymış o?

Alex:O güzel Melis arkadaşına söyle benden özür dilemek için 3 günü var.

+Peki ya sonra.

Alex:Eğer özür dilerse bu olanları hiç yaşanmamış kabul ederim. Yok dilemem diyorsa beni düşmanınız sayabilirsiniz.

+Ona söylerim.

Zil çaldı. Alex yanıma geri oturdu. Ne kadar tuhaf bir tenefüstü.

############################

Okul bitti. Kızlar beni sınıftan almaya geldi. Be sefer çantamı ben taşıdım çünkü kızlarada taşıtcak halim yoktu. Hem bana çantanın fazla bir zararı yok. Sadece ağırlık yapıyor o kadar. Sanırım beyler çanta işini fazla abartmıştı. Onu bunu boşveriyimde Melis'e bugün Alexle konuştuklarımızı söylesem mi acaba? En iyisi söyliyim. Doğru olan bu.

+Melis bugün Alex bana , eğer kendinden özür dilemezsen düşman olacağımızı söyledi.

Melis:Ne? Ne zaman?

+İlk tenefüs.

Melis:O ne öyle elçiyle mesaj gönderir gibi. Kendi gelip söyleyemiyor mu?

+Olsun , boşver. Bence gel sen özür dile. Büyüklük sende kalsın.

Su:Doğa haklı. Bu iş çok uzadı. Hem de basit bir sorun yüzünden.

Melis:Alex beyfendi basit bir sorunu büyütmeyi iyi beceriyor ama.

Su:Önemsenicek biri değil.

+Melis lütfen.

Melis:İyi tamam. Özür dilicem ama sadecd sizin için.

+Teşekkür ederim.

Melis:Teşekküre gerek yok. Aslında en başımda yapmalıydım bunu. Sadece kimse beni ezik biri olarak tanımasını istemedim o kadar.

Kurtarıcının AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin