Kulağıma eğilip "meraba" dedi. Bende refleks olarak "mereba" dedim. Sonradan kendime geldim.
+Siz kimsiniz?
Mümkün olduğu kadar sessiz konuşuyordu.
-Ben ana kralın ikiziyim.
Hem yürüyor hem konuşuyorduk.
+Burada ne işiniz var?
-Kardeşinin ve yakaladığınız adamların anlattıkları kızlarla tanışmak istedim.
Eda benim biriyle konuştuğumu fark edip Su ile Melis'e söylemiş.
Su:Doğa ne oluyor?
+Bu ana kralın ikizi. Bizimle tanışmaya gelmiş.
Melis:Burada mı?
+Evet.
Su kralın ikizine yaklaştı.
Su:Efendim şimdi uygun bir zaman değil. Etrafta çok insan var. Konuştuklarımızı duysunlar istemeyiz değil mi?
-İstemeyiz ama sizinla konuşmak istiyordum.
Su:Konuşalım ama şimdi küçük bir işimiz var. Onu halleder halletmez sizinle konuşucaz.
-Tamam. Sizi diğer tarafta bekliyor olucam.
Su:Tamam efendim.
Kralın ikizi yanımızdan ayrıldı.
Melis:Su , sen krallarla böyle konuşmayı nereden öğrendin?
Su:Sadece kibar davranmak yeterli.
Eda:Onu bunu bişverinde siz yine geri mi gideceksiniz?
+Evet ama fazla duracağımızı zannetmiyorum.
Eda:Hep sizi benden ayırmaya çalışıyorlar. Doğru düzgün bir gün bile geçirtmediler birlikte.
+Ne alakası var? Hem yaz bitti sayılır. Şurada hemen hemen bir buçuk ay var. Ondan sonra gidip gelmeler biter.
Eda:Bir buçuk ay mı? Doğru düzgün tatile bile çıkmadık.
Su:Gerçekten de tatile çıkmadık. Her yaz mutlaka bir kez sahile giderdik.
+Giderdik ama bu yaz farklı. Bir buçuk ay içinde bir çok şey yaşadık.
Melis:Sınavlardan sonra yarı yıl tatili olur belki. O zaman gidebiliriz.
Eda:Öyle bir şey olursa orada bir dakika bile durmayın. Hemen gelin.
+Tamam.
Biz konuşurken boyacıya gelmişiz bile. İçeri girdik. Dükkân sahibi bize renk kataloğu verdi. Eda kataloktan açık moru seçti. Seçtiğimiz rengi Okan dükkân sahibi ile ayarlarken bizde Eda'yı otele bıraktık. Sonra paralel dünyaya ışınlandık. Saraya gittik. Daha önceden de gittiğimiz için bulmamız zor olmadı. Saraya girdik. Bir çok koridordan geçtik. Sonunda kralın ikizini bir odada bulabildik.
Kralın ikizi:Demek adamların yakalamaya çalıştığı kişiler sizlersiniz?
+Evet ama bence yanılıyorlar çünkü biz diğer tarafta doğduk. O tarafta büyüdük. Bütün ailemiz ve akrabalarımız orada.
Kralın ikizi:Kraliçenin bebeği sakladığını biliyorsun değil mi?
+Evet ama...
Kralın ikizi: Ve iki kralın kızı daha kayıp.
+Ne? Bu krallıkta kaç tane kral var?
Kralın ikizi:Kardeşim hariç otuz tane filan. Hepsi geniş bir bölgeyi yönetiyor. İki ayda bir son devletin son durumuna bakmak için toplantı yapıyorlar. Kocaman devleti tek başına yönetmesi beklenemezdi değil mi?