Doruk odamın ortasında duruyordu.
+Seni buraya hangi rüzgar attı?
Doruk:Doğa , Bora ile Eda'yı kaçırdılar.
+Ne? Nasıl? Kim?
Doruk:Size Bora'nın evinde saldıran üç tane adam var ya , onlar kaçırdı. Şimdi ikiside onların saklandıkları yerde tutuyorlar.
+Bu nasıl olur?
Beynimden vurulmuşa döndüm. Duruğum yerde senteledim. Doruk hemen beni tutup yatağa oturttu. Hepsi benim suçum. Bu işi onların başına ben açtım , ben kapatıcam.
+Nerde saklanıyorlar?
Doruk:Sihir yapanların %90'ı bu tarafta yaşar. Eğer evli filan değilsen veya zorunlu olmadıkça o tarafta yaşayamayız. Kurallar böyle gerektiyor. Yani bu taraftalar.
+Onlara hemen bulmam gerekiyor. Eda'nın yanına ışınlanıyorum hemen.
Doruk:Hayır , yapma. Dersten yeni çıktın , yorgunsun. Eğer uzaktaysa enerjin anca buradan oraya gitmeye yarar. Onlarda seni oracıkta yakalarlar.
+Olsun. Ben her tehlikeyi göze alıyorum.
Birden kendimi tutmadım ve ağlamaya başladım. Kendimi durduramıyorum. Doruk yatağın yanındaki komidinin çekmecesinden mendil aldı ve bana verdi.
Doruk:Dur ağlama , sakin ol. Merak etme. Ana krala haber verildi. Heryerde onları arıyorlar.
+Bunlar bizden ne istiyorlar? Biz onlara ne yaptık?
Doruk:Bu olanların sizinle hiçbir ilgisi yok. Onların derdi başka.
+Neymiş bakalım dertleri?
Doruk:Bu adamlar hemen hemen 50 kişi. Sizin gördükleriniz üçlü en güçlüleri ve bu kişileri yönetiyorlar.
+Ne istiyor bunlar?
Doruk:Ana kraliçenin babası yönetiyordu önceden bu krallığı. Ana kralla evlenince politik işlere ana kral diğerlerine ana kraliçe bakmaya başladı. Ana kral ve kraliçenin bir tane ikizleri var. Bu ikiside birbirleriyle evlendi.
+Ne yani? Şimdi ana kralın bir tane ikizi var. Ana kraliçenin de bir ikizi var ve bu ikiside birbirleriyle evlendi.
Doruk:Evet.
+Ne olmuş evlendilerse? Ne güzel işte ikizler birbirleriyle evlenmiş.
Doruk:Ana kral ve kraliçe için yok. Birde ana kraliçenin ikizi için sorun yok ama ana kralın ikizi "krallığı neden ben yönetmiyorum?" dedi.
+Ana kraliçenin babasıda eşit paylaştırsaymış o zaman.
Doruk:O iş biraz karışık ama sen bu krallığın ana kraliçeye kaldığı bil. Hemde yönetmek için onu ne babası seçti , ne de annesi.
+Buraya kadar her şey tamam. Sadece kralın ikizi kıskançlık yapmış. Burda sıkıntı nerde?
Doruk:Sıkıntı şurada. Ana kral ve kraliçenin iki çocukları oldu. Birinci çocukları erkek ama tahtın sahibi o değil. İkinci çocukları daha oldu. Bu seferki kız. Tahttın sahibi.
+Tamam ama nasıl? Erkek olan evlatları değil mi? Tahtta hakkı var.
Doruk:Ben sana genel hikâyeyi anlatayım. Nasıl seçiliyorlar onu en son anlatacağım. Tahtta çıkacak çocuk belli olunca ana kralın ikizi bebeği ortadan ikiye kaldırtmak için adam tuttu. Ana kraliçe böyle bir şey bekliyordu. O yüzden bebeği sakladı. Şimdi nerede bilinmiyor.