Biri bana aşk mektubu yazmış!

55 9 2
                                    

Zarfın içinde katlı olan kağıdı alıp açtım. Kızlar meraktan sırtıma çıktılar.

+Ya bir durun. Sizin yüzünüzden ben okuyamıyorum.

Su:Çabul oku. Ne yazdığını bende merak ediyorum.

Hira:Biraz rahat bırakalım. Okuduktan sonra bizede söyler.
Yani umarım söyler.

Melis:Eğer istemezse ve inat ederse öldürsen söylemez.

+İlk önce okuyayım. Belki söylerim.

Sonra zil çaldı. Benim yine dersim ateşti. Sırama oturdum ve mektubu okumaya başladım.

"Sensiz günler geçmiyor sanki. Sen olmayınca akciğerleri sökülmüş insana dönüyorum , nefes alamıyorum. Kokunu almayınca sanki dünyadaki bütün kokular yokolmuş gibi geliyor bana. Sen benim için bir kalpten farksızsın. Sen olmazsan ben yaşayamam..."

Mektupta tam olarak böyle yazıyordu ama isim filan yok. Acaba kim yazdı bu mektubu. Bir eşyanın sahibini bulmak içi yapılan sihirlerin olduğunu duymuştum. O sihirlerden bir tanesi bunu yazanı bulmamı sağlayabilirdi ama o tür sihirleri üçüncü sınıflara gösteriyorlar. Şimdilik bu mektubu kaldırsam iyi olur çünkü öğretmenler zili çaldı. Ama bir şeyden eminim. Bunu Bora yazmış olamaz , Alex'de yazmış olamaz , Okan hiç yazmış olamaz çünkü onunla fazla görüşmedik. Bu gizli bir hayran olabilir mi acaba? Herneyse , şimdi dersle ilgilenmem gerek. Bunu sonra kızlarla öğle yemeğinde konuşuruz.

############################

Öğle yemeği oldu sonunda. Şimdiye kadar iki ateş , bir teknoloji ve birde su dersine girdim. Son iki saat doğa. Kızlarla ve beylerle kantinde buluştuk. Yemeğimizi alıp bir masaya oturduk. Kızlar bana hemen sorar gözlerle baktılar.

+Mektupun üzerinde kimin yazdığı yazmıyor.

Su:Emin misin? Takma isim bile mi yok?

+Hayır , yok.

Melis:İsime gerek var mı? Bora yazmıştır.

+Zannetmem. Bora odunun teki. Ayrıca yazsa bile buraya yollayamaz.

Rüzgar:Hayır , yollayabilir. Sihir yapabilidiğimizi bilen kişilerin posta kutularına bakılıyor. Burayla ilgili bir zarf varsa alınıyor.

+Posta kutuları zarf yollamak için değildir. Kişiye gelen mektupları postacılar posta kutusuna koyuyor .

Çağlar:Bu posta kutusu ayrı. Sizin ailenizin bahçesinede bir posta kutusu daha dikildi. Bu tarafla ilgili olmayan hiçbir zarfı kabul etmiyor. İçine sadece bu tarafa yollanmak istenen mektuplar atılıyor ve bizim postacılarda o postaları topluyorlar.

Hira:Gizli bir hayranın var o zaman.

Melis:Ben hala Bora'dan yanayım.

+Herneyse. Yemeklerinizi yiyin. Biraz sonra zil çalıcak.

Bu zarf işine sonra bakıcam. Şimdi girmem gereken dersler var. Biz yemeğimizi yedikten beş dakika sonra zil çaldı. Şimdiki iki ders doğa. Bu iki dersi hoca bahçede işlemeye karar verdi. Bütün sınıf dışarıdaydı. Hocada geldi. Önceki hafta gösterdiği büyüleri uygulamamızı istiyordu.

############################

Ders yorucuydu. Allahtan listenin ilk sırasında değildim. Bu sayede geçen hafta hangi sihirleri yaptıklarını öğrendim. Odama gidip kendimi yatağa attım. Dersler ve sihir yapmak hoşuma gidiyor ama bu günlük hoşuma giden şey güzel ve rahat yatağım ama bunuda böldüler. Kapı çaldı. Zaten iki dakika yatırmazlar. Yatakta doğrulup oturur pozisyona geçtim.

Kurtarıcının AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin