Yakalandık!

93 9 0
                                    

-Doruk.

Sanırım ceza alıcaz. Biz üç kız bu işten sıyrılsak bile beyler ceza alıcaklar muhtamelen. Diruk beylere dönerek:

-Sizin saatler önce okula dönmeniz gerekmiyor muydu?

Çağlar:Evet gerekiyordu ama enerjimiz okula gitmemiz için çok azdı. Bizde o yüzden okula gelemedik.

-Sinyal filan yollasaydınız ben almaya gelirdim veya birini gönderirdim.

+Şey aslında onları ben göndermedim. Hem sürekli aynı binanın içinde canları sıkılıyordur. Hem de enerjileri azalmıştı.

Doruk:Canları sıkılıyordur dediğin binanın içinde insanları nasıl koruyucaklarını , nasıl kurtarıcaklarını öğreniyorlar.

+Doğru ama haftada sadece iki saati onlara çok mu görüyorsun?

Doruk:Düşünebilirim ama büyük bir ihtimal cevabım %90 hayır olur.

Doruk Çağlar ile Rüzgar okula geri dönmeyince aramaya gelmiş. Zaten beni bırakacağını biliyordu. O yüzden direk buraya gelmiş.

+Ama şey...

Doruk:Aması filan yok. Bu kadar gezdikleri yeter. Şimdi okula geri dönüyoruz.

+Peki biz?

Doruk:Biz değil ben diyecektin herhalde.

+Hayır , biz yani üçümüz.

Doruk:Sen geliyorsun diğer ikisi değil.

+Lütfen onlarda gelsin. Sorun çıkarmazlar. Onlar benim en iyi arkadaşlarım. Kimseye şimdiye kadar hiçbir sırrımı söylemediler şimdiden sonrada söyleyeceklerini zannetmiyorum.

Doruk:Sadece 3 gün. Okulun kuralları var ve ben bunları uygulamak zorundayım ve okul bu 3 günü bile izin vermiyor.

+Teşekkür ederim.

Annem:Doğa ne oluyor burada? Bana açıklama yapıcak mısınız?

+Anne en kısa zamanda sana her şeyi anlatıcam ama şu anda güvende olduğumu bilmelisin ve korkma tamam mı?

Annem:Ne? Hiçbir şey anlamıyorum.

+Dediğim gibi her şeyi anlatıcam. Ama şimdi gitmem lazım.

Dışarı çıktık. Dorukta aynı Çağlar ve Rüzgar gibi boyut kapısını açtı ama onun açması diğerlerinin açmasından kısa sürdü.

Doruk:Önden hanımlar.

Sert ama kibar biri. Sanırım daha öğreneceğim çok özelliği var. Kapıdan ilk önce biz geçtik , sonra onlar. Dakikalar içerisinde okulun bahçesindeydik.

Doruk:Artık burada ders göreceksin.

+Ama diğer okulum ne olacak.

Doruk:Eğer ilk gelişinde fark ettiysen burada zaman senin geldiğin yere göre biraz yavaş ilerliyor. Yani burada geçireceğin 6 ay orada 3 ay.

+Ama ben anneme hiçbir şey söylemedim. Eğer 3 ay boyunca burada durursam annem meraktan kudurur.

Doruk:Annene mektup yazarsın , odana yerleşir yerleşmez.

+Peki kızlar ne olucak?

Doruk:Onlar gidene kadar senin odanda kalacaklar.

Okulun bahçesindeki kızlardan birini çagırdı ve bize odamızı gösternesini söyledi. Ben de Çağlar ile Rüzgar'a dönüp:

+Sonra görüşürüz.

Çağlar:Sonra görüşürüz.

Rüzgar:Sonra görüşürüz.

Kurtarıcının AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin