Prensesler

32 5 0
                                    

Öğretmen şaşkınlığını atlatıp benim kolumdan tuttu ve binaya doğru çekmeye başladı. Hem beni çekiştiriyordu hem de sınıfa bir şey söylüyordu.

Öğretmen:Herkes sınıfa. Zil çalmadan çıkmak yok. Ben hemen gelicem.

Öğretmen beni Doruk'un odasına götürdü. Kapıyı çaldı ve içeri girdi.

Öğretmen:Müdür bey bu kız aradıkları kız.

Doruk:Ne?

Doruk afalladı. Aslında fazla şaşırmışa da benzemiyordu.
Böyle bir şeyi bekliyordu sanki.

Doruk:Tamam. Sen dersine git. Doğa burda kalıyor.

Öğretmen odadan çıktı. Doruk yanıma gelip koluma baktı.

Doruk:Bu ne zamandır var?

+Doğduğumdan beri.

Doruk:Peki o adamlara sürekli neden prenses değilim deyip durdun?

+Çünkü değilim. Benim annem ve babam diğer tarafta. Sihirli güçleri de yok.

Doruk:Sana bir şey söyliyicem ama önce otur.

Ben koltuklardan birine oturdum. Doruk'ta kendi koltuğuna oturdu.

Doruk:Bak.... O tarafta bulunanların çocukları sihir yapma özelliğine hiçbir zaman sahip olmadılar. Ancak bu taraftan o tarafa taşınan ailelerin çocukları sihirli güçlere sahiptir.

+Ne demek şimdi bu?

Doruk:Şu demek. Annenler sihir yapabiliyor olabilirler ve sana söylememiştirler yada....

+Yada ne?

Doruk:Evlatlık olabilirsin.

+Ne?.. Hayır... Annemler böyle bir şeyi bana mutlaka söylerlerdi. Muhtemelen birincisidir.

Doruk:Bunu kendilerine sor istersen. Ayrıca fazla ümitlenme çünkü kolundaki şeyin oluşabilmesi için ailenin kraliyet kanından gelmesi gerek.

+Bir ilk yaşanıyor olabilir. Kraliyet ailesine sahip olmadan taca sahip ilk kişiler biz olabiliriz. Melis ile Su da gelsinler çünkü onların ailelerinde sihirli güçleri yok... Yani sanırım.

Doruk:Hayır , olamazsın. Çünkü kraliyet ailesi dışındaki kişilerin çocukları kolunda taçla doğmuyor ama siz yinede şansınızı deneyin. Gidin ama akşam 24:00'dan önce burada olacaksınız.

+Tamam.

Odadan çıktım. Derslerden Su ve Melis'i , öğretmenlerine bilgi vererek aldım ve annemin evine ışınlandık. Annem salondaymış ve bizde direk salona ışınlanınca korktu.

Elif:Doğa niye salonun ortasına habersiz ışınlanıyorsunuz? Ödüm koptu.

+Özür dilerim.

Cep telefonumu kızlara uzattım.

+Su ve Melis annenizi arayın. Babalarımızın alıp gelsinler.

Su:Neden? Babam daha işte ve öğlen yemği vakti değil.

+Olsun. Anne sende babamı ara.

Elif:Nelee oluyor?

+Siz arayın. Hepsi gelince anlatıcam.

Kızlar ailelerini , annemde babamı arası ve geldiler. Hepsini koltulalara oturturduk.

Kurtarıcının AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin