İade ziyareti

28 3 0
                                    

Geçen sefer beyler ve kızlar bize çağırmadınız diye şikayet etmişti. İlk önce onları aradım. Sonra bahçeye indim.

+Hoşgeldiniz. Geleceğinizi bilseydim kapıda karşılardım.

Mavi cübbeli:Teşekkür ederiz. Gerek yok. Biz kendimiz seni bulurduk.

+Gerek yok. Sizi uğraştırmak istemem.

Biz böyle konuşurken arkadaşlarım sarayın içinden çıktılar. Sanırım ilk baktıkları yer odam olmuş. Beni bulamayınca bahçeye inmiş olmalılar. Abim de yanımızda. Zaten sarayda olduğu için benimle bahçeye inmişti.

Siyah cübbeli: Herkes burada olduğuna göre bu işi kökten halledelim.

İlk önce onlar saldırdılar. Kalkanlarla engellemeyi başardık. Biz saldırdığımızda onlar fazla etkilenmiyorlar. Son anda annem ile babam yetişti ama bu sefer babam geldi diye kaçmadılar. Bir süre onlar savaştı. Büyücüler enerjilerinin bitmesine yakın kaçtılar.

Ana kraliçe:Siz iyi misiniz?

+Sanırım. Sanki güçlerim damarlarımdan çekiliyor.

Ana kraliçe:Kendini fazla zormışsın. Dinlenince geçer.

Arkadaşlarıma baktığımda onlarda benden farklı sayılmazdı. Sadece abim bizden biraz daha iyiydi. Büyücülerle bizden fazla o savaştı denilebilir ama bizden bilgice daha üstün olduğu için bizden daha iyi durumdaydı.

+Geçen sefer sizi çağırmadım diye bana kızmıştınız. Şimdi aldınız mı ağzınızın payını?

Rüzgar:Aldık ama hep birlikte.

Rüzgar'ın dediğine bu durumda bile istem dışı gülmeme sebep oldu.

+O zaman bu akşam yemeğe davetlisiniz. İtiraz istemiyorum.

Çağlar:Ailene sormadan mı?

Ana kral:Sormaya gerek var mı? Siz benim kızıma göz kulak olurken ben sizden bir akşam yemeğini mi esirgicem? Akşolsun.

Çağlar:Peki o zaman.

Rüzgar:İlk önce ailemizi aramalıyız.

+İçeri girince ararsın.

İçeri girince ilk işleri ailelerini aramak oldu. Yemeğe kadar benim odama geçtik. Onlara yeni sihir kitabını gösterdim.

+İşte bu. Bugün kütüphaneden aldım. Bir-iki tanesini ezberledim bile.

Melis:Demek ki o yüzden kalkanlardan bazıları farklıydı.

Su:Tabi bazı sihirleride unutmayalım.

Hira:Doğa kitap bulmuş bile. Siz de buldunuz mu?

Melis:Evet.

Su:Evet.

Alex:Aslında evet ama kitap 40 yaşında.

+Zaten bu da yirmi yaşında. Sihir hakkında herşeyi öğrenince kendim yazıcam bir kitap. Hepsi ayrı ayrı. Kalın olsun ama bir kitap olsun.

Hira:Doğru.

Saate baktığımda akşam yemeği vakti geldi. İlk önce elimizi , yüzümüzü yıkadık. Sonra yemek salonuna gittik. Annem ve babam daha gelmemişti. Hizmetçiler masayı hemen hemen hazırlamışlardı. Hizmetçilerin işi bitince yerimizi aldık. Bizden sonra abim geldi.

Arel:Aceleciyiz bakıyorum.

+Normalde biraz fazla yerim. Birde savaş filan olunca daha çok acıkıyorum.

Kurtarıcının AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin