Lisede son sene

23 5 0
                                    

Sabah oldu. Eda'yı uyandırdım. Formalarımızı giydik. Elimizi , yüzümüzü yıkadık. Çantalarımızı aldık. Mecburen Eda bugün okula o eski çantayla gitmek zorunda. Bu sene son senem. Sonra diğer tarafa gidip gerçek sorumluluklarımı gerçekleştiricem. Kahvaltıyı hazırladım. Bu arada Bora dauyanıp mutfağa geldi. Kahvaltı yaptık. Bora bizi okula arabayla bırakmak istedi. Bizde mecburen kabul ettik. Ben Bora'nın yanına oturdum. Eda arkaya oturdu. Bora ilk önce Eda'yı okula bıraktı. Sonra benim okulumun önüne geldik. Tam arabadan inicekken kolumdan tuttu.

Bora:Doğa benim o kızla aramda hiçbir şey yok. Kız birden bire beni öptü.

+Sevgili olmayabilirsiniz ama o kız seni seviyor ve banada açıklama yapmak zorunda değilsin.

Bora:Peki benim duygularım ne olucak? Benim kimi sevdiğimi biliyor musun?

+Biliyordum ama artık bilmiyorum.

Kolumu kurtarıp , arabadan indim. Kapıyı kapattım. Arkamdan çağırdı ama cevap vermedim. Benim arkamdan baktığından eminim. Bir süre sonra araba sesi geldi. Arkamı döndüğümde gitmişti. Ona o sözleri söylerken kalbim çok acıdı ama onu o kızla görünce kalbim daha da çok acımıştı. Bora'nın bir suçu olmadığını bildiğim halde neden böyle davrandığımı bilmiyorum. Sanırım kalbim çok kırıldı. Sınıfa geldim. Su ve Melis de anne babasından izin kopartmayı başarmışlardı.

Melis:İzin almışsın.

+Sizde almışsınız.

Su:Hiç kolay olmadı.

Melis:Üç ay boyuncaki en zor işimdi bu.

+Zor izin verecekleri az çok tahmin edilebilirdi. Nasıl olsa iki hafta görüşebildik.

Su:Bu sene son. Sonra mezunuz.

+Annemler bu sene için gönderdiler. Seneye burada olmayacağım.

Melis:Bizimkiler de.

Su:Bu konuyu kapatalım. Konuştukça moralim bozuluyor

Zil çaldı. Derse girdik. İlk günden ders işlemediler. Kitap verme sırası üçüncü derse denk geldi. On civarı kitabımız var. Okul bitince Bora bizi yeniden almaya geldi. Beni yine zorla öne bindirdiler. İlk önce kırtasiye alışverişine çıktık. Ben sadece iki tane 0.7 uç aldım. Geri kalan vaktimizi Eda'nın malzelerini almak için harcadık. Fırsattan istifade kızlarda kendilerine lazım olanları aldılar. Eda'nın malzemeleri tek başına 150 tl tuttu. Bende alsaymışım kim bilir ne kadar tutucakmış. Bütün malzemeleri bagaja koyduk. Biz alışveriş yaparken Bora Okan'ı çağırmış.

Bora:Hanımları evlerine bırak. Eda'yı Doğa'nın evine bırak. Eda sana yolu tarif eder.

+Neden bende gitmiyorum?

Bora:Seninle işimiz var.

+Ne işimiz var?

Benim binmemi beklemeden Okan kızları alıp gitti.

+Bora ne işimiz var? Bir daha sormam.

Bora:Bizim eve eşya bakıcaz.

+Sizin eviniz , sizin kararlarınız. Benim seçmem doğru olmaz.

Bora:Yeter be.

Beni aldığı gibi omuzuna attı. Sanki kız kaçırıyor. Bizim okulun hem eteği hemde pantolonu vardı. İyikide bugün pantolonu giymişim. Beni kırtasiyenin biraz ilerisindeki mobilyacının önünde inirdi. Kulağıma eğildi.

Kurtarıcının AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin