Bırak beni!

164 11 0
                                    

Multi:Bora

Saat sahahın 5'i ama biri deli gibi kapınızı çalıyor. Kimse kapıyı duymuyor amlaşılan en iyisi ben gidip bakıyım kapıya yoksa kapı kırılacak. Kapının önüne geldim ve kspıyı açtığımda bir izbandut beni geri itti ve 3 izbandutun içinde mavi gözlü siyah saçlı bir adam vardı. O da bugün gördüğüm adam gibi uzun boylu ve yakışıklıydı.

-Siz de kimsiniz , ne istiyorsunuz?

-Kardeşim nerde?

Bizim sesimize bütün ev uyan mıştı ama biraz daha böyle giderse mahalle ayağa kalkabilir. Herkes aşağı indi.

-Eda

Mavi gözlü yakışıklı bizim Eda'yı tanımış çoktan kucaklamıtı bile.

-Abi. Çok korktum abi. Kocaman kocaman adamlar kaçırdı beni.

-Ben pek öyle zannetmiyorum hayatım.

-Ne , nasıl?

-Hayatım seni kocaman adamlar kaçırdıysa senin burda ne işin var?

-Bu abla beni kurtardı.

Anlaşılan bu adam onun abisi ama sadice gördüklerine inanan bir adam kardeşine deil.

-Kardeşin doğru söylüyor. Onu mavi gözlü , kahferengi saçlı , ukala birisi kaçırdı.

Adam anlattığım tariflerden birini anımsamış olucak ki  kaşlarını çattı.

-Okan mı? O başkalarının yardı olmadan böyle bir işe kalkışıcak kadar cesur biri deil.

-Ben orasını bilmem. Kardeşini kaçırmış , bende kurtardım. Eğer sen almaya gelmeseydin ben getiriyordum yani getiricektim birkaç saat sonra.

-Gidiyoruz. Kızı da alın.

- Ne? Bırak beni, hemen!

-Size inanmıyorum. Kardeşime zorla bana yalan söyletmediğinizi nerden bilicem?
-Kardeşine yalan söylettiğim filan yok tamam mı?

-Abi o beni kötü adamlardan kurtardı. O sana yalan filan söyletmiyor.

-Ne olursa olsun o kız ben  gerçekleri öğrenene kadar bizimle geliyor.

Adam , Edayla beraber önde bende izbandutlarla beraber arkada çekiştirile çekiştirile  arabaya bindik. Şehre doğru gidiyorduk. Ailem dirensede engel olamadılar. Eda abisine yolda beni bırakması için ona çok yalvardı ama abisi dinlemedi. Onların evine vardığımızda beni kolumdan tutup arabadan indirdiler ve eve soktular. Evleri iki katlı , kocaman bahçeli bir evde yaşıyorlardı. Bahçeleri o kadar büyük ki iki tane futbol sahası çıkar.

-Bana ne yapıcaksınız?

-Şimdilik hiçbir şey.

-Sana  daha öncedende söyledim kardeşini ben kaçırmadım.

-Buna hemen inanmamı bekleme. Okan ve arkadaşlarını boş bir depoda yarı baygın yarı kızarmış halde bulduk ve kardeşim senin evinden çıktı.

-Kardeşinin benim evimden çıkması onu benim kaçırdığım anlamına gelmiyor.

-Doğru gelmiyor ama ben buna şimdilik inanmıyorum. Kardeşimi senin kaçırmadığını bana inandırana kadar burda kalacaksın.

Kurtarıcının AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin