Kapıyı açar açmaz karşımda Bora vardı. Merdivenin dibinde bir kızla öpüşüyordu. Olduğum yerde dona kaldım. Eda mutfaktan geliyordu. Beni gördü.
Eda:Doğa abla.
Eda öyle diyince Bora hemen arkasını döndü.
Bora:Doğa.
Kapıyı kapatmadan hemen oradan gittim. Bora da peşimden geldi.
Bora:Doğa dur , bekle. Düşündüğün gibi değil.
Kolumdan tuttu. Bende elinden kurtarabilmek için kolumu hızlıca çektim ve Bora'ya döndüm.
+Ne demek düşündüğün gibi değil? Sen bir kızla öpüşüyordun.
Bora:Lütfen anlatmama izin ver.
+Hayır. Seni beni sevdiğini sanmıştım ama yanılmışım.
Bora:Ben sana Alex'in yanındayken bir şey demiyordum.
+En azından ben Alex'le öpüşmüyorum.
Arkamı dönüp koşarak eve gittim. Hemen odama çıktım.
Annem ben merdivenleri çıkarken arkamdan bir şeyler söyledi ama duymadım. Odama girince kapıyı kilitledim. Annem kapıya geldi.Elif:Doğa , kızım. Aç kapıyı. Neler oldu? Niye ağlıyorsun?
+Bir şeyim yok. Şimdi konuşmak istemiyorum.
Elif:İyi , sen bilirsin. Ne zaman konuşmak istersen ben buradayım.
+Tamam anne.
Odamda biraz sağladıktan sonra kapının kilidini açtım. Odamdan çıkıp lavaboya gittim. Elimi ve yüzümü yıkadım. Odama geri gittim. Odamınn kapısını kapattım ama kilitlemedim. Merdivenlerden biri yukarı doğru çıktı ve odamın kapısının önünde durdu. Annemdir diye düşündüm.
+Anne hâlâ konuşmak istemiyorum.
Ama kapıyı biri açtı. Alex gelmiş ve çiçek almış. Aldığı çiçekleri yüzünde tutuyordu ve yavaşca indirdi.
Alex:Ben annen değilim ve bu yüzden girebileceğimi düşündüm.
+Alex. Sen niye geldin?
Elindeki çiçeği bana verdi ve yana oturdu.
Alex:Kuşlar bana senin üzgün olduğunu fısıldadı.
+Gerçekten mi? Emin misin?
Alex:Aslında hayır. Gerçek ailene seni sordum ve bana buraya geldiğini söylediler. Bende seni takip ettim.
+Biliyordum zaten.
Alex:Seni Bora'nın üzdüğünü biliyorum. Ne yaptı?
+Bir kızla öpüşürken yakaladım.
Alex:Sana ne kadar üzülme desemde işe yaramıyacak. Bu yüzden seni götürmeye geldim.
+Neden? Nereye?
Alex:Saraya yani gerçek evine gidiyoruz. Burada durdukça Bora gelicek aklına ve daha çok üzüleceksin.
+Gitmicem. Bora beni üzdü ama burada da bir okulun var ve ben ailemden sadece okul bitene kadar izin aldım.
Alex:Okulun bitmesine ne kadar var?
+Bir senem kaldı.
Alex:Diğer tarafa hiç gelmeyecek misin?