Doruk yeniden gelmiş

55 9 0
                                    

Bu sefer ne oldu acaba? Belkide annalerimize uygulamalı olarak gösterdik diye geldi.

+Eğer annelelerimize uygulamalı olarak sihirli güçlerimizi gösterdik diye geldiysen sadece onlar biliyor.

Doruk:Zaten onların bilmesi gerekiyor. Onlardan başkasına söylemeyektiniz. Siz yoksa hala ailelerinize söylemediniz mi?

+Hayır.

Güldü ve içeri girdi.

+Anne iki dakika buraya gelir misiniz?

Annelerimiz salona geldi.

+Sizi sihir okulunun müdürüyle tanıştırmak istiyorum. İsmi Doruk.

Elif:Seni hatırlıyorum. Bir ara sen benim evime zorla girmiştin.

Doruk:O zaman bazı öğrencileri aryıyordum.

Elif:Bu senin nazik olmamanı gerektirmez.

Doruk:Acelem vardı.

+Herneyse. Doruk sen niye geldin.

Doruk:Sizi almaya geldim.

+Neden?

Doruk:Ana kral ve kraliçe okula geliyor ve bütün öğrencilerin okulda olması gerekiyor. Bir nevi teftiş gibi bir şey.

+Bizim olup olmadığızı anlamayacaktır. Nasıl olsa bin beşyüz kişiden fazla öğrenci var okulda.

Doruk:Emin misin? Okulun bilgisayar sistemine yeni öğrenci kayıtı girildiğinde onlara bilgi gidiyor. Bir kişi dahi olmasın anlıyorlar.

+Sizin okulda yüz tarama sistemi gibi birşey mi var yoksa? Yoklama alınırken görmedim de o yüzden soruyorum.

Doruk:Sayılır. Yani öyle birşey.

+O zaman gelmemiz lazım. Hemen mi?

Doruk:Evet.

+Ama hastaların ilaç vakti geldi.

Doruk:15 dakika sonra okulda olun o zaman. Çünkü tenefüs var ve daha tenefüs zili çalmadı.

+Tamam.

Doruk sihirle okula gitti.

+Anne yemek hazır mı?

Elif:Evet.

+Hemen hastalara yedirip kremi sürmem lazım. Hapı siz verirsiniz.

Hastalara yemek yedirmek beş dakikamızı aldı. Kremi sürdükden sonra saate baktığımda saatin 12:02 olduğunu farkettim. Tenefüs beş dakika. Doruk zil çalmadan on dakika(11:50'de) geldi. Yani üç dakikız var.

+Anne biz gidiyoruz.

Elif:Tamam ama kendinize dikkat edin.

Kitapları alıp okulun bahçesine ışınlandık. Koşarak okula girdik. Diğerlerinin hangi derslere gireceği belli. Benim ders programında doğa var. Yani bitkilerle çalışıcam. Sınıflarımızın önüne gelip içeri girdik. Bizim geldiğimizde içeri girme zili çalmamıştı. Ben kapıdan geçince çaldı. Cam kenarında ve en arkaya oturdum. Kral gelmeden biraz sihir kitabındaki sihirlere baktım. Birkaç tane kolay , birkaç tanede zor ezberlemeye çalıştım. Öğretmen geldi. Bir kadındı. Girer girmez ders anlatmaya başladı.

############################

Dersin ortalarına doğru kraliyet ailesi gibi giyinen bir kadın bir erkek girdi içeri. Tabi arkalarından da Doruk. Kraliyet ailesi olmarına rağmen taçları zarifti , yani fazla gösterişli değildi . Herkes ayağa kalkıp eğildiler. Sonra tekrar oturdular. Bende mecburen onları izledim.

Kurtarıcının AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin