Kapıyı açtığımda karşımda Okan vardı.
Okan:Meraba güzelim. İçeri almıyacak mısın beni?
+Eğer bir daha bana güzelim dersen o dilini kopartırım.
Okan:Tamam , tamam. Beni içeri almayacak mısın?
+Ziyaret sebebini söyle , sonra.
Okan:Arkadaşımı merak ettim.
+Arkadaşın?
Okan:Off! Sadece görmeye geldim. Kötü bir niyetim yok.
+İyi geç. Ama eğer rahat durmazsan senin içinde yukarı bir yatak yaparım.
Okan:Tamam.
Okan içeri girdi. Yukarı çıktı.
Okan:Hangi odada yatıyor Bora?
Kapıyı açarken:
+İşte bu odada.
İçeri girdi. Yatakta yatan Bora'yı görünce ilk önce yüzünü buruşturdu. Sonra yavaş yavaş yanına yaklaştı. Yatağının kenarına oturdu. Bora'ya dikkatlice bakıyordu. Sonra parmağının ucuyla yavaş yavaş hafiften vücudunda gezdiriyordu.
Okan:Bu nasıl oldu?
+Ben sana istemeyerkte olsa ne yaptıysam ona da o oldu. Tek fark daha kötü.
Olan:İyileşicek mi?
+Evet ama zaman alıcak.
Okan oturduğu yerden kalkıp bana döndü.
Okan:Hasta ziyareti kısa sürer. Ben en iyisi gidiyim.
Okan hızlı adımlarla oda kapısına doğru yürüdü. Sanki üzülmüş gibiydi. Okan'ın peşinden gittim. Dış kapıyı açıp gitti , hiçbir şey söylemeden. Bende sadece arkasından bakmakla yetindim. Sonra kapıyı kapattım. Çok garipti. Melis ile Su ne olduğunu anlamdılar. Gidip yanlarına oturdum.
Melis:Ne oldu?
+Hiç. Sadece Bora'ya baktı ve gitti.
Melis:İlginç.
Su:Her neyse. Biz eğer okula gidemezsek ne olucak? Yani okul dersleri ne olucak?
+Buluruz bir çaresini. Merak etme sen.
Melis:Peki şimdi ne yapıyoruz? Böyle kös kös oturucaz mı?
+En iyisi siz ikiniz Eda'yı alıp film almaya gidin. Film izleyelim.
Melis:İşte bak o olmaz. Seni bir kere yanlız bıraktık Alex'e kurban veriyorduk.
+O zaman aranızda anlaşın , biriniz benimle kalsın. Hoş ne kadar faydası dokunacaksa?
Su:Ne demek şimdi bu?
+Şu demek. Üçümüzde güçlerimizi kullanmayı bilmiyoruz. O yüzden Alex bir daha gelirse karşı koyamayız.
Su:Doğru güçlerimizi kullanamıyorz. O zaman bizde fiziki güç kullanırız.
Melis:Yani?
Su:Yani Eda'nın yaptığı gibi kafasına filan vurarız.
+Yada Doruk'u da çağrabiliriz. Buda bir seçenek.
Eda:Hadi , artık karar verinde filmi seçmeye gidelim.
Su:Benden kalıyorum. Hiç dışarı çıkasım yok.
Melis:Tamam o zaman. Hangi katagori olsun? Fantastik , polisiye , korku vs.
+Aşk-yarı macera olsun bence. Zaten diğerlerinden yeterince yaşadık.
Su:Olur.
Eda:Tamam.
Melis:İyi o zaman. Gelirken çerez filan alırız.
Su:Tamam.
+Al. Postahaneden aldığım paranın yarısı.
Melis:Gerek yok. Bende para var.
+Olsun belki yetmez.
Melis:Peki. Harcamazsak geri veririm ona göre.
+Tamam.
Eda ile Melis veden çıktılar. İnşallah Alex babasının elinden kurtulamaz. Zaten babasının cezası bittikten sonra Dorak'un cezası var. Sanırım bir süre rahatız. Kapı çaldı. Sanırım erken konuştum. Alex geldi. Su ile birlikte kapının çalmasıyla yerimizden zıpladık. Kızlar gideli beş dakika oldu. Bu kadar kısa sürede dönmüş olamazlar değil mi? Kapının önüne ben , arkasına Su geçti. Kapının arkasına Alex'den sonra her ihtimale karşı sopa koymuştum. Su onu eline aldı ve vuracakmış gibi pozisyon aldı. Kapı bir daha çaldı.
+Kim o?...