Yorum ve votelerinizi belkiyorum.
★★★★★★★★★★★★★★★
Kendime geldiğimde hastahanedeydim. Ben en son beni Bora'nın vurduğunu hatırlıyoru. Sonrası karanlık. Kapı çaldı.
-Gir.
Doktor girdi içeri.
-Merhaba. Kendine gelebilmene sevindim. Seni arkadaşların buraya getirmeseydi seni belki hiç kurtaramayabilirdik.
Arkadaşlarım mı? Demek ki Melis ile Su beni bulup hastahaneye getirmişler.
-Melis ile Su mu? İçeri girebilirler mi?
-Hayatımda ilk defa senden duyuyorum erkeklere kız isimleri verildiğini.
-Ne?
-Sen getiren arkdaşların kız deil erkekti.
Şaşırmıştım. Benim hiç erkek arkadaşım(dost olarak) olmamıştı. Ben zaten fazla sosyal biri değilim.
-Tamam. Teşekkür ederim.
Doktor odadan çıktı. Birkaç dakika sonra kapı çaldı.
-Gir.
İçeri iki tane adam girdi. Sanırım doktorun basettiği erkekler bunlardı.
+Merhaba.
-Merhaba.
+İyi misin?
-Daha iyiyim sanırım.
+Benim adım Çağlar.
-Benimki de Rüzgar.
-Beni nasıl buldunuz.
-Fazla zor olmadı. Sihir izin bu işi çok kolaylaştırdı diyebiliriz.
-Ne? Sihir izim mi?
+Evet.
-Hani şu depoda yaptıkların var ya ordan doğru bulduk. Sihri yaptıktan sonra iz bırakır. Genelde bu yenilerde olur ve biz onları buluruz.
-Evet oldukça yeni.
+Hadi sen dinlen sonra konuşuruz.
Dışarı çıkmak için kapıya doğru yöneldiler.
-Şey beni siz mi kurtardınız?
+Evet. Seni boş bir arazide bulduk. Yaralıydın. Bizde buraya getirdik.
-Peki nerdeyiz biz?
-Şehirde.
-Teşekkür ederim.
-Önemi yok. Hadi dinlen.
★★★★★★★★★★★★★★★
Beni anca iki gün sonra taburcu edebildiler. Şimdi hastahaneden çıktık taksiyle eve gidiyoruz , üçümüz. Eve geldiğimizde kapıyı çaldım. İçeriden annemin sesi geldi.
-Geldim.
Annem kapıyı açınca o kadar çok sevindiki hemen bana sarıldı.
-İşş! Aman yavaş anne daha iyileşmedim.
-Ne oldu? Ne iyileşmedi ve bunlar kim?
-Herşeyi anlatıcam ama önce içeri girebilirmiyiz.
-Tamam geçin.
-Şimdi beni üç gün önce kaçıran adam var ya o edanın abisiymiş adı Bora. Eda'yı kurtardığım adamın ismi Okan. Okan ile Bora kava etmişler. Bu yüzden Okan Eda'yı kaçırmış.
-Bunların senle ne ilgisi var.
-Kardeşini dövmüşler. Her tarafı morluklar içindeymiş. Kardeşi benim evimden çıktı diye kardeşini benim kaçırdığını ve benim dövdüğümü zannetti. Okan'ın yanına gittim gerçekleri Bora'ya anlatsın diye ama anlatmadı. Kamera kaydı filan aradım deponın oralarda ama yoktu.
-Peki yaralar.
-Kardeşine bunları benim yaptığımı zannedince deponun yakınlarında boş bir arazi var ya oraua getirip vurdu beni.
-Peki bu beyler kim.
-Bu Çağlar bu da Rüzgar. Beni onlar bulup hastahaneye götürdüler.
-Peki o zaman. Kızıma yardım ettiğiniz için teşekkür ederim.
-Önemli deil hanfendi iyileşsin , biz tekrar geliriz.
+Hem o zaman daha iyi konuşuruz.
-Tamam.
Annem mutfağa bana yemek koymaya gitti. Hastahanede yemek veriyorlardı ama tatlarının pek hoş olduğu söylenemez. Çağlar ile Rüzgarı uğurlarken onlarla sessiz sessiz konuşuyordum çünkü annemin duymasını istemiyordum.
-Bana tekrar geldiğinizde herşeyi tek tek anlatıcaksınız çünkü ben bu seferden hiçbir şey anlamadım.
+O kolay iş sen hele bir iyileş.
-Kendine iyi bak.
İyileştiğim zaman geri dönmelerini umaraktan onları yolcu ettim. Sonra annemin yanına gittim ve yemek yedim. Sonra hızlı bir şekilde yani vurulmuş birinin hızı ne kadarsa o kadar hızla odama gittim. Üzerimi değiştirip yattım çünkü yaralı olsam bile okula gitmek istiyordum.