Kapıyı açtığımda Rüzgar ve Çağlar karşımda duruyorlardı. Okuldan sürekli dışarı çıkmak yasak ama nasıl dışarı çıkabilmişlerdi?
+Ne oldu? Okulda bir sorun mu var?
Çağlar:Hayır. Doruk bize kendiliğinden izin verdi.
+Sanırım Doruk bir şey karıştırıyor.
Rüzgar:Doruk bir şeyler karıştırmaz , direk söyler. Tabi çok gizli olmadıkça.
+Tamam , tamam da size ne kadar süre verdi?
Çağlar:Yarın akşama kadar.
+Ama biz yarın akşam geri dönmüyoruz.
Çağlar:Biliyoruz. Biz dönücez.
+İyi ben kızlara haber vermedim. Onları arayacağım. Sizde geçin oturun.
Onlar koltuklara yönelirken ben de ilk önce Su'yu sonra da Melis'i aradım. Sonra mutfağa geçtim. Bakalım yemekye ne var? Ben aslında biraz obur biriyim ama hiç kilo almıyorum. Yoksa kilo alsam bu kadar yemek yemem.
Her neyse. Annemle birlikte masayı hazırladık. Babamın gelmesine daha var. O yüzden dördümüz yedik. Yemek yedikten sonra salona geçtik. Benim hiç erkek arkadaşım(hem normal hem sevgili) oladı. Sınıf arkadaşlarım vardı ama onlarla da gerek kalmadıkça konuşmazdım. Şimdi oturdum ve ben bu beylerle ne konuşabilirin , onları nasıl eylendirebilirim diye kös kös düşünüyorum. En azından biri bir konu açasada konuşsak. Bu sayede benimde karşı cinsle vakit geçirmeyekten anlamadığım ortaya çıkmasa. Çağlar konuşmaya başladı.Çağlar:Bizim dünyamızla ilgili ne biliyorsun?
+Ordaki zamanın burdaki zamanın yarısı olduğunu biliyorum. Teknolojinin birdan yuvarlama 15-20 yıl ileride olduğunu biliyorum. Mekeze filan gitmediğim için dışarısıyla ilgili bir yorum tapamicam. Bir de sihirli güçleriniz varken istediğinizi sihirle yamadığınızı biliyorum. Mesela yatağını sihirle toplamak gibi.
Çağlar:Onun amacı sürekli sihirle yapmaya alışmamak. Sürekli yatağını sihirle toplarsan alışkanlık edinirsin. Sonra herşeyini sihirle yaparsın.
Rüzgar:Bildiğin gibi bizin orda uygulama kelimesi burdakinden farklı. Sen derse girmeden bütün işlerini sihirle halledersen enerjin kalmaz.
+Ama sihirli olmanın özelliklerinden biri de enerjinin çok olması veya hiç bitmemesi değilmidir.
Çağlar:Bizde birgün o seviyeye gelicez ama zaman gerekli. Senin dediğin özelliği kelimenin tam anlamıyla "profosyoneller" sahip.
+Yani muhtamelen okulu bitirirsem o kadar güçlü olabilirim değil mi?
Çağlar:Çok çalışırsan neden olmasın?
+Peku bu okul kaç senede bitiyor?
Rüzgar:Tam snlamıyla güçlerine hakin olduğunda.
+Tam anlanıyla derken? Yani hiç bitmicek mi?
Çağlar:Hayır biticek ama bu süre sana bağlı. Eğer güçlerini ne jadar çabuk iyi kullanmayı başarırsan o kadar çavuk bitirirsin. İyiden kastım okulldakiler güçlerini iyi kullandığın için ya sana imrenek bakmaları lazım ki bu da yarısından fazlasının(normalde hepsinin) gözünde güçlüsündür ya da ona yakın bir şey.
Rüzgar:Çağların demek istediği şu. Ya profosyenel ol ki bu okulda popilersin denektir. Ya da popilerin bir tık altı ol. Bu fazla popilerlik getirmez ama okulu birmene yeter.
+Popülerlik güzel olurdu ama kalsın. Okulu bitiriyim o bana yeter. Sizin kalıcak bir yeriniz yoktur. O zaman burada kalıyorsunuz.
Rüzgar:Annenler kızarlar mı?