Alex ile Bora kavga ediyordu. Yanlarına gittim.
+Neler oluyor burada?
Bora:Alex seni buradan götürmeye gelmiş.
+Neden?
Alex:Senin bunun yanında kalmanı istemiyorum.
+Niye? Yiyecek mi beni?
Alex:Ben orasını bilmem ama bunun yanında kalmayacaksın.
Beni kolumdan tutup kendine doğru çekti. Bora da bunu görünce durur mu? Alex beni bıraksın diye itti. Sonrası malum. Birbirlerine tekme tokat giriştiler. Kızlarla ayırmaya çalışıyoruz ama beceremiyoruz. Bu iş sinirlerime dokundu. Yine ellerimde yeni bir karıncalanma var. İçimde bir sıcaklık var ama ateş gibi değil.
+Yeter!
Bağırınca etrafta beyaz ama içinde hafif sarı olan bir ışık oluştu. Işıkla beraber herkes gözlerini kapattı. Allahtan sokakta bizden başka kimse yok. Yoksa bu yüzden ceza alabilirdim. Herneyse... Şimdiki konumuza dönecek olursak Bora Alex'in üstüne çıkmış , birlikte yerde yatıyorlardı. Onların gözleri normal ışığa alışmaya çalışırken Bora'yı Alex'in üzerinden sihirle aldım. Sihir biraz farklıydı. Bu sihiri hiç kullanmadım. Sihir sarı renkteydi. Sanırım ben içindeki güneş sihrini ortaya çıkardım. Ben böyle düşünürken Alex yerden kalkmış ve Bora'nın üzerine doğru yürümeye başlamıştı. Bende Bora ile Alex'in arasına geçtim.
+Alex dur , yapma.
Alex:Ne demek yapma? Ben onu büyücülerin elinden sen onun yanında kalasın diye kurtarmadım.
+Ne? Ne demek şimdi bu?
Alex:Şu demek. Eğer sen ismeseydin ben onu asla kurtarmazdım.
+Ben senden onu kurtarmanı istememiştim ki zaten. Sen bizimle kendin geldin.
Alex:Evet , kendi isteğimle geldim çünkü sen orada ölseydin ben de peşinden gelirdim. Unuttun mu? Ben de seni seviyorum.
Bora:Ne? O da mı seni seviyor? Sende bununla bütün gün aynı okuldasın. Okula gitmek filan yok. Burada kalıyorsun.
+Ne?
Alex:Buna senin karar verme hakkın yok.
Bora:Evet , var. Çünkü ben onun sevgilisiyim.
+Ne? Hayır , yani şey... Doğru Bora'yı seviyorum ama sevgili filan değiliz.
Alex'in morali bozuldu.
Alex:Sevgilisi değilmişsin ve ona karışamazsın. Yarın akşam okula geliyor. Yoksa hiç iyi şeyler olmaz.
+Nasıl yani?
Alex:Eğer okuldan biri okula bilerek gelmiyorsa cezalandırılır veya zorla yollanmıyorsa yollamayanı cezalandırırlar.
Eda:Ne cezası?
Alex:Abin Doğa ablanı bırakmazsa hapse giricek.
Eda:Ne? Annem babam yok. Abimi de kaybedemem.
Eda koşarak Bora'nın yanına gitti ve sarıldı. Bora bana doğru baktı.
Bora:Git ama Alex'e yaklaşmak yok.
Alex:Hiç şansın yok. Derste beraber oturuyoruz.
Bora:Ne?
+Yeter , lütfen. Alex artık git.