Yeni ejderha!

53 10 0
                                    

Multi:Soldaki Doğan'ın ejderhası , sağdaki Doğa'nın ejderhasının annesi

Eda'nın bağırma sebebi şimdi belli oldu. Yavru ejderha yumurtadan çıkmıştı. Tabiki de bunda korkulucak bir şey yok. Korktuğu kısım ejderha Eda'nın bacakların üstüne çıkmış. Eda da onu karşısında görünce korkmuştur.

+Hayatım korkulucak bir şey yok. Sanırım onun karnı aç.

Eda:Karnını bizimle doldurmasında ne yaparsa yapsın.

Ejderha Eda'nın yatağından inip ayağımın dibine oturdu ve kuruğunu ayağıma bağladı. Eğilip kafasını sevdim.Anne ejderhaya baktım.

+Onu nasıl besliyebilirim.

Anne ejderha:Anne sütü ile.

+O zaman bu şirin şeyi sen emziriceksin.

Anne ejderha:Evet.

Anne ejderha yavru ejderhayı emzirirken yavru ejderhaları yumurtadan çıktıktan sonra sadece bir kez emzirdiklerini söyledi. Bir kez ama annede nerdeyse hiç süt kalmayıncaya kadar ve anne ejderha bana bir anne ejderhanın yuvarlama on kiloya kadar süt üretebildiğinide söyledi. Bu kadar süt yeni doğmuş yavru ejderhanın kendini çabuk toplamasında , ateşinin çabuk yanmasında ve ejdeehanın kolay ve çabuk uçabilmesi gibi şeylere yaradığını söyledi. Yavru ejder sütü içtikten bir-iki gün içersinde kendini toparlarmış. Anne ejder bana bunları anlattıktan sonra bir şey dikkatimi çekti. Anne ejder Eda'ya sihir yapmadı ama Eda onları görebiliyor. Anne ejdere bunu sormam lazım.

+Bir şey sorabilir miyim? Eda'ya sihir yspmadınız ama o sizi yinede görebiliyor. Peki neden?

Anne ejderha:Eda daha çocuk ve çocukların hayal güçleri geniştir. Onlar için periler , büyücüler , ejderhalar , cadılar.... onlar için hep vardı. Ama insanlar büyüdükçe hayal güçleri somutlaşır. Yani hayal kurmakla değilde daha çok iş gibi şeylerle ilgilenirler. Eda hala hayal gücünü kaybetmemiş , hala bize inanıyor. Bu yüzden ona sihir yapmama gerek kalmadı. Bizi küçükken bir kez gördünce bir daha hayal gücünün daralacağını zannetmiyorum. Öylede oluyor zaten.

+O zaman sizi hep görücek. İnşallah bunu kötüye kullanmaz.

Eda:Neden böyle birşey yapayım ki?

+İnsanlar genelde büyüdükçe kendi mefaatlerini düşünürlerde ondan.

Eda:Öyle bir şey yapmayacağım. Sana söz veriyorum.

+Tamam hayatım. Hadi herkes banyoya. El ve yüzler yıkansın. Sonra kahvaltı.

Herkes elini yüzünü yıkayıp aşağıya indik. Korumalarda kahfaltıya katılacaktı. Eda'yı ekmek almak için bakkala yolladık. Masa en fazla altı kişi alıyordu. Bizde hazır salon boşken yere pikniklerde kullanılan mendilden serdik. 11 kişi olduğumiz için peynir , zeytin , salatalık... tabaklarını ikişer tane yaptık. Çay demledik. Eda bakkaldan gelince kahvaltımızı yaptık. Eda ile Su yediklerimizi toplarken bizde geri kalan eşyaları odalardan çıkartıyorduk. Korumalara ve Bora'ya ellerini bile sürdürtmedim. Bora yaralı olan korumalara iyileşene kadar izin verdi ve evlerine gönderdi. Koskoca mafyanın sadece altı tane koruması yoktur herhalde. Odaları boşalttık. Geri kalan sağlam eşyalarıda garaja kilitledik. Fazla birşey sağlam değildi. Sedece televizyon , ev telefonu , Eda'nın okul çantası , forması ve Eda ile Bora'nın küçüklük kıyafetleri vardı. Hurda eşyaları şimdi çöpte ışınlama zamanı. Dışarı çıktık. Melis ve Su ile çöp yığınının başına geçtik.

+Kızlar bunları eşyaların atıldığı çöp yığınının oraya ışınlayalım.

Melis:Becerebilir miyiz acaba?

Kurtarıcının AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin