Alex akşama doğru geldi. Gelir gelmez odasına gitti. Arkasından gitsem mi , gitmesem mi? Kararsız kaldım. En iyisi gitmek. O benim arkadaşım sonuçta. Ve onu üzgün olduğunu bilmek benide üzüyor. Odasının kapısının önüne geldim. Kapıyı tıkladım ama ses gelmedi. Bende içeri girdim. Alex oturmuş ders çalışıyordu.
+İyi misin?
Alex:Hayır.
+Niye böyle yapıyorsun? En başından beri seni sadece bir arkadaş olarak gördüğümü biliyorsun.
Alex:Biliyorum.
Yüzü hâlâ asık. En iyisi daha fazla zorlamamak. Odadan çıktım. Salona indim. Bora salondaymış. Yanına oturdum.
Bora:Morali hâlâ bozuk mu beyfendinin?
+Evet.
Bora:Bu duruma alışsa iyi olur. Yoksa seni unutana kadar yüzü asık gezer.
+O zaman yakın zamanda unutsa iyi olur. Onu böyle gördükçe bende üzülüyorum.
Bora:Üzülme.
+Elimde değil.
Bora:Ne demek elimde değil?
+Sonuçta Alex benim arkadaşım.
Bora:Doğa beni delirtme. Çok üzülüyor diye istiyorsan onunla sevgili ol.
+Ne? Hayır , asla. Ben onu değil seni seviyorum.
Bora:O hâlde bu konu tek kelime bile duymak istemiyorum.
+İyi.
Hafta sonu ailemin yanına gittim. Yüzleri yine düşmüş. Ben ne zaman buraya gelsem üzgün oluyorlar. Herhalde bizim sorunlarımız hiç bitmeyecek. Olsun , başa gelen çekilir. Babam yine kendini çalışma odasına kapatmış. Kapıyı çalıp içeri girdim.
+Bu sefer ne oldu?
Ana kral:Yok birşey.
+Baba , anlat. Sen yok bir şey diyorsun ama yüzün öyle demiyor.
Ana kral:Tamam , söylüyorum. Sorun şu ki annen ve ben yıllar önce senin adına bir karar aldık.
+Öyle mi? Aldığınız bu kararı banada söyler misin?
Ana kral:Annen seni doğurmasına iki ay varken Alex'in annesi Alex'i doğurdu. Alex'in babası tanıdığım ve güvendiğim bir arkadaşım. Bizde aramızda bir karar aldık. Büyüyünce sizi evlendirmek için anlaştık.
+Ne? Ben daha anne rahmindeyken siz benim gelecekteki kocamı mı seçtiniz?
Ana kral:Alex'e ve ailesine güveniyorum. Seni üzmezler. Her zaman yanımızda olursun. Ayrıca Alex de seni çok seviyor.
+Peki benim düşüncelerim , benim duygularım ne olucak? Baba ben Alex'i sevmiyorum.
Ana kral:Benimde seninle konuşmak istediğim konu buydu. Sanırım sen şu Bora denen çocuktan hoşlanıyormuşsun.
+Sen bunu nerden biliyorsun? Anneme dâhi söylemedim. Sadece Alex biliyordu. Aaaaa.... Şimdi anladım. Hemen gelip size söyledi , değil mi?
Ana kral:Hayır , bize Alex hiçbir şey söylemedi. Babası oğlunu üzgün görünce sıkıştırmış. Sonrada bana geldi.
+Ben Bora'yı seviyorum ve Alex'le de evlenmicem. Ayrıca ben on sekizime bile girmedim. Ne evlenmesi bu yaşta?
Ana kral: Biz illaki yarın evleneceksin demiyoruz. Biz sadece gelecek için küçük planlarda yapıyoruz.