Babamı sana bırakmam

12 2 0
                                    

Etrafta kimse yoktu. Bir süre sonra sihirle biri daha doğrusu iki kişi bölgeye ışınlandı. Babamın kolları arkasından bağlanmıştı. Ağzınada bez bağlamış , yerde diz üstü duruyordu. Cadıda yanında ayakta duruyordu.

Cadı:Arkadaşlarını da getirmişsin.

+Senin için sıkıntı olacağını düşünmüyorum.

Cadı:Doğru , olmaz.

Babama doğru baktığımda sanki bana git dermişcesine bakıyordu ama benim onu almadan gitmeye niyetim yok.

Cadı:Hadi şu işi bitirelim.

+Tamam , hadi al bakalım güçlerimi.

Güçlerimi almayı birinci kez denedi , olmadı. İkinci kez denedi , olmadı. Üçüncü kez denedi , olmadı. Sonra denemekten vazgeçti.

Cadı:Neden olmuyor?

+Sana söylemeye çalıştığım da buydu. Benim güçlerine sahip olamazsın.

Cadı: Benim olamıyorsa kimsenin olamaz.

Hanım efendi sırf güçlerim onun olmadı diye bizi öldürmek için savaşmaya başladı. Geçen sefer beni tek yakalamıştı ama şimdi sekiz kişiyiz. Bu seferki savaşta cadıyı tek başıma savaştığım zamankinden daha kısa sürdü. Cadıyı yendikten sonra babamı çözdüm. Babam savaş sırasında herhalde transa filan girdi. Çünkü etrafına kocaman açtığı gözleriyle şaşkın şaşkın bakıyordu.

+İyi misin?

Ana kral: Evet... Yani sanırım.

+Hadi gel. Eve gidelim.

Ana kral: Tamam.

+Abi babamı al. Ben cadı ile ilgilenecem.

Cadıyı bağladım. Saraya ışınlandık. İlk iş olarak cadıyı hapse kendi ellerimle tıktım. Ben cadıyı hapse tıkarken abimler babamı odasına götürdüler. Sarayın doktoruna göstericeklerdi. Bende yanlarına gittim. Ben odaya girecekken doktor odadan çıktı.

+Babamın neyi var?

Doktor:Gördüğü bir şey karşısında kısa süreli şoka girmiş. Birazdan düzelir.

+Teşekkür ederim.

Doktor:Önemli değil.

Odaya girdim. Babam yatağın kenarında oturuyordu. Beni görünce sanırım düzeldi. Çünkü hemen yerinden kalkıp bana sarıldı. Sonra ayrılıp bana baktı.

Ana kral: İyi misin? Bir yerine bir şey olmadı , değil mi?

+Ben gayet iyiyim. Asıl sen iyi misin?

Ana kral:Daha iyi olamazdım. Şimdiye kadar boşuna endilenmişim. Sen artık kendini koruyabilecek kadar büyümüş ve güçlenmişsin. Hatta bizi bile koruyabilecek seviyedesin.

+Bende ne zamandan beri bunu anlatmaya çalışıyorum ama dileyen kim?

Ana kral: Özür dilerim.

+Önemli değil.

Arkadaşlarıma baktığımda hepsi gözlerini bize dikmiş , bizi izliyordu.

+Size ne kadar teşekkür etsem az. Başınıza birçok belâ açtım.

Rüzgar:Bizim için bir zevkti.

Çağlar:Ben ezber yapmaktan hiç hoşlanmam ama yarım dönemde birçok sihir ezberledim. Bu sizin sayenizde oldu.

Alex:Beni değiştirdin. Önceden diğer insanlara bir zorba gibi davranmayı marifet zanederdim ama yanılmışım.

Kurtarıcının AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin