Sabah erken kaldım. Kahvaltıyı hazırlayıp herkesi uyandırdım. Biri hariç , abim. Abim çoktan uyanmış , kahvaltısını yapmış ve iş aramak için çıkmıştı. Eda ve Bora ile kahvaltı yaptık. Kahvaltı masasını topladıktan sonra Bora bizi okula bıraktı. Sınıfa girdiğimde kızlar çoktan gelmişti. Zaten onlar benden hep önce gelmişlerdir okula. Herneyse. Önemli olan erken gelip gelmemek değil gelmek.
Melis:Okula yeni öğrenciler gelmiş.
+Ne? Nerede? Kimden duydun?
Melis:Sakin ol biraz. Sabah bizim sınıftaki kızlar görmüşler.
Su:Evet banada söylediler.
+Kaç kişilermiş?
Su:Yedi herhalde.
Melis:Acaba hangi sınıfa düştüler?
Su:İnşallah bizim sınıfa düşmüşlerdir. Onları çok merak ediyorum.
+Eğer bizim sınıfa düştülerse tanışmamıza az kaldı. 10 dakika sonra zil çalıcak.
Zil çaldı. Herkes sınıfta yerini aldı. Benim yanımdaki arkadaşım ailesinin işleri nedeniyle okuldan gitmek zorunda kaldı. Bu yüzden yanımdaki sıra boşaldı. Yeni gelen öğrenciler bizim sınıfa düşme olasılıkları yüksek. Çünkü diğer sınıflar 25-30 kişi. Bizim sınıf 20 kişi. Sınıfımızda da zaten dört-beş tane masa ve sıra(yan yana olan sıra ve masalar birleşik yani o halde fazla) fazladan vardı. Zila çaldı. Öğretmen sınıfa girdi. Beş dakika sonra müdürleri birlikte içeri altı erkek bir tane toplam yedi tane öğrenci girdi. Müdür öğrencileri bırakıp ve öğretmenin kulağına bir şeyler söyleyip gitti. Bilin bakalım yeni öğrencilerin arasında kimler var.
Durun ben söyleyeyim. Alex , Çağlar , Rüzgar ve Hira. Diğer üçü erkek ama onları tanımıyorum. Öğretmen öğrencileri tanıtmaya başladı.Öğretmen: Bunlar yeni arkadaşlarınız. İsimleri Hira , Rüzgar , Alex , Çağlar , Koral , Barkın ve Melih.
Bildiğiniz üzere ilk dördünü tanıyorum ama son üçlüyü tanımıyorum. Tam tanımıyorum da sayılmaz sanki. Gözüm bir yerden ısıtıyor ama nerden? Zamanla anlarız. Alex yanıma oturdu. Hira arkama oturdu. Melis ve Su'nun yanı boştu. Çağlar Melis'in , Rüzgar da Su'nun yanına oturdu. Üçlüde kalan boş yerlere (Hira'nın yanı hariç) oturdular. Hoca onlar oturur oturmaz derse başladı.
############################
Öğlen yemeği gelmişti. Kantine gidip yemek alıp bir masaya oturduk. Koral , Barkın ve Melih denen çocuklar bizimle oturmadı. Yakında yani belki onlarla da arkadaş oluruz. Ondan önce bizimkiler neden gelmişler onu öğrenelim.
+Anlatın bakalım. Neden geldiniz?
Rüzgar:Büyücü konusu yüzünden. Babalarınız büyücü sorunu ortadan kalkmış olmasına rağmen korkuyorlar.
Su:Burdakilerde hep bir şeylerden korkardı.
Çağlar:Belki bir gün onların yerinde olacağız. Bu yüzden kalıp kalmamamız konusinda itiraz istemiyoruz.
Çağlar:Her ihtimale karşı ailemiz bütün bir yıl boyunca bizim burada kalmamızı istedi.
Melis:Nerede kalıcaksınız?
Çağlar:Daha bugün geldik , ayarlamadık.
+Bizim eve götürürsem ancak birinizi götürebilirim ama şu anda evde kalmıyorum.
Alex:Bora'nın evinde mi kalıyorsun yoksa? Onun yüzden başına birşey gelicek , söylemedi deme.
+Merak etme. Ben kendi başımın çaresine bakabilirim.