8. časť

1.4K 64 0
                                    

Milý denníček,

Všetko sa opakovalo, až na sobotu ráno, mala som voľno v práci, tak som si trochu prispala, ale nie na dlho, lebo ma zobudil niečí hovor. So vzdychnutím som a zavretými očami som nahmatala iPhone a ani som sa nepozrela kto volá. Zdvihla som to a priložila som si to k uchu.

„Prosím?“ spýtala som sa ospalo a pretiahla som si cez tvár deku.

„Zobudila som ťa? Prepáč mi to,“ ozval sa Mileyn hlas ospravedľňujúco.

Pokrútila som hlavou a odvetila som: „Nevadí, Miley, radšej mi povedz, prečo si ma zobudila, keď mám voľno v práci.“

„Dnes má Justin prvý koncert Believe Tour a ja mám na ňom vystupovať s ním. Za hodinku mi letí lietadlo a napadlo ma, že by si mohla ísť so mnou,“ usmiala sa Miley a čakala moju odpoveď.

Hneď som bola prebratá. Posadila som sa a stiahla som zo seba deku. „Vážne a Justin o tom vie?“

„Smrteľne vážne,“ odvetila Miley vážnym tónom a potom odľahčene dodala: „Nie, ale môžeme mu spraviť prekvapenie, tak pôjdeš so mnou?“

„Samozrejme!“ prikývla som a začala som sa hrabať z posteľe.

„Och, chvalabohu, takže zbaľ si veci asi na týždeň, lebo ja sa vraciam hneď pozajtra a ty ak by si chcela môžeš so mnou priletieť po nasledujúcom koncerte, lebo vystupujem aj na tom,“ prikázala Miley s úsmevom.

„Dobre,“ prikývla som a prešla som do kúpeľne.

„Za pol hodinku prídem pre teba,“ usmiala sa Miley a zložila ma.  Skvelé mám len polhodinu, tak som si rýchlo umyla zuby, očesala vlasy, ani som sa nesnažila vyžehliť si ich, ak bude čas, tak si ich potom vyžehlím. Vrátila som sa do izby a rýchlo som na seba navliekla rifle k tomu tielko a nato ešte volné tričko. Rýchlo som hodila na posteľ kufor a nahádzala som do neho to, čo som videla. Trvalo mi to asi 15 minút, takže som mala ešte 10 minút, lebo 5  minút som strávila v kúpeľni, kde som  sa ešte maľovala. Vrátila som sa do izby, kufor som položila na zem a upratala si posteľ. Do kabelky som nahádzala všetko potrebné a s kufrom som odišla dolu, nechala som ho pri dverách a šla som sa najesť. O chvíľu mi zazvonil mobil. Miley, že už ma čaká pred domom, tak som rýchlo všetko pozamkýňala a s kufrom som vyšla von. Nejaký chalan mi zobral kufor a dal ho do kufra auta. Miley vystúpila z veľkým úsmevom a objala ma.

„Ahoj,“ usmiala som sa jej do pleca a potom som ju pustila. „Ako ťa prosím ťa, napadlo toto?“

„Neviem, Liam sa pýtal, že či si aj ty s Justinom, a vtedy ma to napadlo,“ usmiala sa Miley a stiahla ma do auta.

„Takže by som mala ďakovať Liamovi,“ zasmiala som sa, keď ten chalan štartoval motor.

„Kto ťa tam vezie?“ spýtala sa Miley a nadvihla jedno obočie.

Objala som ju  okolo krku a povedala som jej: „Ďakujem.“

„Aj nabudúce,“ usmiala sa a objatie mi opätovala. „Neviem sa dočkať, keď uvidím Justinov výraz, po tom čo ťa zbadá.“

„Ja na Selenin,“ uškrnula som sa a predstavila som si jej výraz, ale nevedela som si to dostačne predstaviť, tak sa neviem dočkať na skutočnosť.

„Vážne sa zmenila, už nie je taká aká bývala, zostala strašne namyslená a všetkých od seba odvrhla. Zostal jej len jej rodina, tím, Justin a pár kamarátov, inak nikto, no ešte fanúšikovia, ale inak,“ pokrútila hlavou Miley a pozrela sa von oknom.

„Mne je to úplne jedno, mne lezie na nervy jej správanie a nemienim to riešiť. Ona ma nenávidí, tak jej dám dôvod ma nenávidieť,“ uškrnula som sa.

DenníčekWhere stories live. Discover now