*O 5 týždňov*
Milý denníček,
No, ako by som ti zreferovala posledných 5 týždňov? Začnem po poradí, čo sa stalo ešte na Tour.
Potom prvom dni sa zmenilo dosť vecí. Zo začiatku, medzi mnou a Twistom bol vzťah cez mobil. Stále sme si písali a pri tom sme sa vôbec nerozprávali, pretože nebolo kedy. Proste sa nenašiel čas. Začínala som ho mať rada, aj keď som ho predtým nedokázala vystáť. Ale nebol to vzťah, to bolo len kamarátstvo. Vždy ma rozosmial aj pár znakmi v smske, ale len tým, ako mi hovoril, že som pekná, že to, že tamto. A aj keď mu samozrejme neuverím, veď ktorá žena uverí, že je krásna? Ale on to nepísal romanticky, písal mi to tak, že ako keby sa ma pokúšal zbaliť. Nevadilo mi to, pretože ja som mu robila to isté a pri tom sme spolu nechodili a to bola tá sranda. Vždy, keď sa mi niekto pozrel do mobilu na správy, za čo toho dotyčného čakala smrť, tak hovorieval, že spolu niečo určite máme. Ako napríklad Justin v ten prvý deň, keď mi Twist napísal. Ale o Justinovi až neskôr, najprv dokončím toto. Po pár dňoch stráveného písaním smsiek sme mali niekam letieť. Otázka bola ako sa mám k Twistovi správať, keď som sa s ním rozprávala raz v živote, ale pri tom mu píšem hádam sto smsiek denne? Nemusela som to riešiť nakoniec nijako. Proste sme si sadli vedľa seba a bavili sme sa, ale bez mobilu. Začínal mi byť naozaj blízky, aj keď som mu nevravela žiadne podrobnosti môjho života, ako Fredovi, či Miley a Justinovi, ale mala som ho rada. Veľmi, ale ako kamaráta. Všetkým bolo čudné, že sme kamaráti, keď mi hovoril babe. Z jeho úst som nikdy nepočula výjsť Nataly, len babe, tak ako mi povedal prvý krát. Od vtedy som bola jeho babe a nijako inak. Časom som si zvykla a páčilo sa mi to. Pre mňa to bol zase len Twist, nepýtala som sa na jeho pravé meno, pretože už si všetci zvykli hovoriť mu Twist a ja by som si tiež nezvykla volať ho inak. Potom, čo sme sa s Twistom dali aj do normálnej reči, boli sme spolu skoro stále a to bol ten problém.
Problémom bol vlastne Justin. Keďže Selena s ním nemohla byť neustále, tak si užíval posledné chvíle s ňou. Ja som s tým osobne problém nemala, veď som mu to sama kázala, ale tým sme sa odďalovali jeden druhému. Stále sme si tiež písali, ale s ním to bolo iné. S ním mi chýbal ten kontakt. Jeho smiech, ktorý som vyčarila ja, jeho úprimný úsmev, jeho oči a náruč, v ktorej som sa mohla schovať, keď mi bolo najhoršie. To mi nemohol nikto dať okrem neho a tým, že on bol stále so Selenou a ja s Twistom, pretože Miley už bola doma a nikto nechce skúšať čo by sa stalo, keby my dve skončíme v osobnej blízkosti, tak si každý šiel vlastnou cestou, ktorá sa ale kurevsky odďalovala od tej druhej. Vôbec si na mňa nenašiel čas, ale nevyčítala som mu to, pretože ten čas som nemala ani ja.
Fredo sa snažil dať nás späť dohromady, pretože on si všímal, že sa tým obaja meníme, ale nič nezmohol. Nedalo sa proste...
A ešte k tomu, keď som bola na Tour, tak som si všimla, že tie Justinove pohľady počas Fall sa opakujú, ale snažila som sa nad tým nerozmýšľať.
Ale aspoň sme sa rozlúčili, keď som letela domov, tak ako sme sa mali. Doma tie nasledujúce štyri týždne to bola hrôza. Chýbali mi všetci. Justin, Twist, Fredo aj Miley, ktorá mala nejaký film, či koncerty alebo bohviečo, tak si na mňa čas nenašla. Ešte šťastie, že tu so mnou bola Lucy, lebo asi by som skončila z tej samoty na psychiatrii. Večer, keď bol čas tak sme niekam išli a keď nie, tak som si brala slúchatká do uší a prechádzku po pláži. Ale samozrejme mobil, pretože už som s ním prakticky bola stále.
A oni sa stále nemali k tomu, aby prišli domov, tak som sa rozhodla, že ich prekvapím a nasadla som na najbližšie lietadlo. Tak ako vždy, všetko som vybavovala s Kennym, aj ma prišiel čakať, aj ma odviezol do hotela a potom do haly. Mali už voľno, že vraj za pár hodín bude koncert, tak nič nerobili, len tam proste boli. Justin sa vozil na segwayi po celej hale a vôbec si nevšimol, že som prišla.
YOU ARE READING
Denníček
FanfictionAko asi dopadne vzťah dvoch ľudí, z ktorých sa časom stanú najlepší kamarátia? Jeden z nich je v dlhoročnom vzťahu, druhý zase netúži po tom, aby tento vzťah nejako ohrozil. Postupom času sa ich vzťah svojím spôsobom prehĺbi...