7. časť

1.5K 66 0
                                    

Milý denníček,

„Fuck,“ zahrešila som si a prekvapene, alebo skôr vystrašene sa pozerala Willovi do očí, ktorý tam stál a sledoval nás.

„Čo sa stalo?“ opýtal sa Justin a sledoval môj pohľad na Willa a sním aj Alfredo.

Odtrhla som od neho pohľad a pozrela sa Justinovi do tváre, ale do očí som mu nevidela, lebo mal na tváry slnečné okuliare. „Will,“ odvetila som jednoducho a postavila som sa.

„Veľa šťastia,“ zaprial mi Justin a ja som nadvihla jeden kútik úst. Vybrala som sa k Willovi, ale na tváry som už mala vážny výraz.

„Poď so mnou, prosím ťa,“ povedala som a chytila som ho lakeť. Vyšli sme z McDonadlu a zostali sme stáť vonku na parkovisku, ešte šťastie, že bolo prázdne, ak nepočítam autá.

„Tak, ako si sa rozhodla?“ spýtal sa Will ticho a pozeral na mňa úbliženým pohľadom.

„Will, ja...“ začala som ticho a rýchlo som premýšľala som, čo povedať. „Mám ťa veľmi, veľmi rada, ale nie je to láska, ktorú si ty zaslúžiš. Si skvelý chalan, ale prepáč mi to. Mňa si nezaslúžiš, ja ti neviem dať, to čo ty potrebuješ.“

„Nataly, nerob to, prosím ťa. Ja ťa ľúbim,“ obhajoval sa Will a vystrel ku mne ruky.

„Prepáč, ale ja ťa nemôžem ťahať za nos, keď k tebe necitím to čo ty ku mne,“ povedala som smutne a pokrútila som hlavou, s tým že som ešte trochu ustúpila.

„Toto všetko je Bieberova chyba! Že si sa do neho zalúbila?!“ opýtal sa naštvane Will a rozhodil ruky.

Pokrútila som hlavou a obranným tónom som odpovedala: „Ja s Justinom nič nemám, my sme len kamaráti, toto je chyba nás dvoch. Ja k tebe necítim to čo by som mala a ty si ma sklamal, s tým, že si mi včera neveril. Ja by som ti bola verila.“

„Fajn, je koniec,“ zhrnul to Will a naštvane sa otočil. „Nikdy viac ťa nechcem vidieť, Nataly!“

„Skvelé,“ zahundrala som si pre seba a obzrela som sa okolo seba. Zrazu sa z ničoho nič pri mne objavila Miley.

„Kto to bol?“ spýtala sa tichým tónom, keď ma objímala okolo pliec.

„Už teraz bývalý,“ zašepkala som jej do pleca a silno som ju objala. Potrebovala som odniekaľ nabrať silu, aby som sa nezosypala. Som taká povaha, že aj málo stačí a ja som na dne. Ale veľké poblémy predýchať dokážem, logika nikde.

„Čo sa stalo?“ opýtala sa ma prekvapene a zároveň aj starostlivo Miley a odtiahla odo mňa tvár, ale stále ma držala v objatí.

„Včera mi neveril, že Justin je len kamarát a ja som si vďaka tomu uvedomila, že Willa mám rada, ale len ako kamaráta. Teraz som mu to povedala a on to zase zhodil všetko na Justina a proste skončilo to,“ vysvetlila som ticho a pozerala som sa Miley do očí.

„Nataly, to mi je ľúto,“ povedala Miley a znovu ma silno objala. „Poď si sadnúť,“ zašepkala mi a potiahla ma dnu do McDonaldu. Mechanicky som šla za ňou, ale skôr ma tiahla jej ruka. Nachvíľu sa zastavila a porozhiadla sa okolo. Keď Miley zbadala Justina s Alfredom, vybrala sa k nim. Justin mal neprítomný výraz a stále sa pozeral k dverám, ale akonáhle nás zbadal, vyskočil na nohy a prešiel k nám.

„Ako to dopadlo?“ spýtal sa starostlivo a zložil si okuliare, aby som mu videla do hnedých očí.

„Ako asi môže dopadnúť rozchod?“ opýtala som sa a voľnou rukou som ho objala okolo krku. Justin ma zovrel do objatia a do ucha mi šepkal, že to bude dobré. Potom ma pustil a potiahol ma sadnúť si. Miley mi pustila ruku a sadla si vedľa Alfreda, ktorý sa na mňa smutne usmieval.

DenníčekWhere stories live. Discover now