Milý denníček,
Možno polhodinu potom čo som vošla do izby ja, sa tam objavil aj Justin a v ruke držal jogurt s lyžičkou. Sedela som opretá o čelo postele a cez holé nohy som mala prehodenú deku. Čítala som si knihu a počúvala som pri tom hudbu, ale mala som to potichu, takže som počula ako zatvára a otvára dvere. Vytrhla som si slúchadlá z uší a privrela som knihu, ale mala som v nej jeden prst.
„Priniesol som ti jogurt, aby si aspoň niečo večerala,“ usmial sa Justin a položil mi ho na nočný stolík.
Poďakovala som a sledovala som ho ako odchádza do kúpeľne sa osprchovať. Znovu som si strčila slúchadlá do uší a začítala sa do knihy. O pätnásť minút si Justin ľahol vedľa mňa a s citom mi vytiahol slúchadlo z ucha.
„To vážne budeš čítať knihu?“ spýtal sa tichým hlasom a pozrel na mňa.
„Je vážne dobrá,“ uškrnula som sa a mykla som plecom. „Keď ťa to nudí, tak choď dole za Ryanom a Chazom, veď so mnou môžeš byť kedy chceš, s nimi nie.“
„Radšej nie, vyhnali ma odtiaľ dotieravými otázkami,“ zasmial sa Justin a tiež sa oprel o čelo postele. Zobral do rúk iPhone a niečo na ňom začal robiť. Bola som zvedavá, čo sa ho pýtali, ale potom som sa na to vykašľala a znovu sa začítala do knihy. Nebola to moja vec.
Možno po piatich minútach som sa začala smiať a vytrhla si slúchadlá z uší. Druhou stranou dlane som buchla Justina do holej hrude, aby ma počúval.
„Počúvaj toto,“ povedala som a začala som čítať: „Ale jednu chvíľu sme počuli nejaké zvuky.. Aké zvuky? ... Akoby stony a vzdychy... Môžete byť trošku konkrétnejší? ... Policajt očervenel... Zvuky bolesti, agónie? .. Nie, skôr rozkoše... Rozkoše? ... Zdalo sa nám, že niekto je dnu a robí TO!“ So smiechom som sa pozrela do Justinovej tváre a hovorila som: „Aby v hororovej knihe z ’93 napísali, že robili TO, tak to je veľa ja na mňa.“
Hlavu som si oprela o jeho holú hruď a smiala som sa. Cítila som a počula, že sa Justin tiež smeje a že mi položil ruku na chrbát. Neviem prečo, ale na myseľ mi hneď vyskočili Justinove vzdychy rozkoše dnes ráno.
„Ježíš, Nataly, čo si ty nevšimneš,“ pokrútil hlavou, ale ešte stále sa smial so mnou.
Zdvihla som hlavu a medzi smiechom som povedala: „Ale robili TO? Veď to malé deti hovoria a nie policajt! Ja by som tam napísala, že spia, sexujú alebo prinajhoršom jebú spolu. Je tam toho.“
„A čo tam napísať, ten čo to písal? Že ju tam jebe do riti alebo čo?“ spýtal sa Justin a smial sa ešte viac než predtým. Nadvihol obočie a pokrútil hlavou.
Knihu som si priložila k tvári a začala som sa smiať na plné hrdlo, takže ma bolo hádam aj dolu počuť.
„To aj ty keď spíš so Selenou, tak si hovoríš, že robíte TO?“ spýtala som sa rečníckou otázkou a pozrela som sa mu do očí. Až teraz mi na um prišla Selena, ale nezdalo sa, že Justina by nejako zaskočilo, keď počul jej meno. Musel už myslieť na to, čo sa stalo a určite na to myslel aj teraz. Poznám ho už.
„Nie,“ zasmial sa Justin a mykol plecom. „A ty si s Chrisom robila TO?“ spýtal sa už bez smiechu, ale s úškrnom a nadvihol obočie.
„Nie, ja som s Chrisom TO nerobila,“ zasmiala som sa a pokrútila som hlavou. Hľadela som mu s úsmevom do očí a snažila som pochopiť jeho pohľad. Zahryzla som si do pery a pozrela sa mu na hruď.
„A so mnou by si sa vyspala?“ vyletelo z Justina a jemne sa usmial, ale jeho hlas bol vážny. Natiahol ruku a zdvihol mi bradu, aby som mu videl do očí.
YOU ARE READING
Denníček
FanfictionAko asi dopadne vzťah dvoch ľudí, z ktorých sa časom stanú najlepší kamarátia? Jeden z nich je v dlhoročnom vzťahu, druhý zase netúži po tom, aby tento vzťah nejako ohrozil. Postupom času sa ich vzťah svojím spôsobom prehĺbi...