39. časť

1.4K 66 0
                                    

Silvester

Milý denníček,

Už od rána sme sa všetci smiali, bola zabáva. Justina pozývali niekam do nejakej show spievať, ale on to odmietol, že chce tráviť čas s rodinou a pri tom bol len s kamarátmi.

Bol už večer, pomaly sa ručička hodín blížila k 9, keď Ryan prišiel s dvomi flaškami alkoholu. Hneď sa pustil do nalievania, ale akonáhle nahol flašu nad mojím pohárom, Justin mu ju vytrhol z rúk.

„Čo robíš?“ spýtal sa Ryan prekvapene a šokovane. S pokrčeným čelom na neho hľadel a očakával vysvetlenie alebo aspoň, aby mu vrátil tú flašu.

Justin ho odignoroval a pozeral na mňa s nadvihnutým obočím.

„Ale no tak, je Silvester!“ povedala som a slabo som sa usmiala, aby som ho odmäkčila.

„Ty si robíš srandu, že?! Povedal som ti, že nie, tak nie! Sľúbil som ti to, tak prečo ma vôbec pokúšaš, aby som ti nalial?!“ zavrčal Justin a odtiahol sa odo mňa, aby mi dal jasne najavo, že mi nenaleje.

„O čo tu akože ide?“ opýtal sa Chaz nechápavo a nadvihol obočie. Prstami ukazoval na priestor medzi mnou a Justinom. Justin pozrel na mňa a nadvihol obočie. Pochopila som jeho pohľad, či im to povedať, alebo nie.

„Mala som.. isté problémy s alkoholom,“ odvetila som a prevrátila očami, aby si z toho nič nerobil, že to nič nie je.

„Isté problémy s alkoholom? Naposledy, keď si mi o tom hovorila, nevyznelo  to ako nič, Nataly. Toto nie je sranda,“ krútil s hlavou a podal flašu späť Ryanovi do nastavených rúk. „Ryan, vážne jej nenalievaj.“

„Rob ako myslíš,“ pokrčila som plecom a hlavu som si oprela o gauč. Keďže Justin sedel na stolíku s nohami vyloženými na gauči vedľa mňa, tak sa postavil a sadol si vedľa mňa. Mala som rozpustené vlasy a padali mi vedľa tváry. Justin mi ich jemne odhrnul a do ucha mi zašepkal: „Prepáč, ale niečo som ti sľúbil.“

„To je v poriadku, ja som rada, ale... Znovu som si na to spomenula, aj na Marcusa, aj na starú partiu... Na rodičov, na starých rodičov...“ mrmlala som potichu, aby ma nikto okrem Justina nepočul.

„Nemysli na to, no tak...“ chlácholil ma Justin a pritiahol si ma na hruď. Cítila som jeho pery v mojich vlasoch ako ma bozkávajú. Zavrela som oči a otočila som hlavou tak, aby som mala čelo opreté o jeho plece. Zostali sme tak hádam aj dve hodiny. Ja som nemala už na nič chuť, pokazila som si Silvester, ale neriešila som to. Justin ma držal jednou rukou okolo chrbáta a druhou sme mali prepletené prsty. Jemne mi palcom prechádzal po koži na ruke a bradu mal položenú na mojej hlave. Dosť často sa jeho telo otriasalo v smiechu, ale nevadilo mi to. Bola som rada, že sa smeje aj s Ryanom a Chazom.

„Nejdeš sa prejsť?“ zašepkal mi Justin do ucha. Zdvihla som k nemu pohľad a potom som ho sklonila k jeho rukám. Pretočila som naše prepletené ruky a pozrela som sa na hodiny. Za 15 minút polnoc.

Usmiala som sa a prikývla som. Obaja sme sa postavili a ja som si popravila tričko.

„Kam idete?“ opýtal sa Chaz prekvapene a nadvihol obočie.

„Prejsť sa,“ uškrnula som sa a pozrela mu do očí.

Chaz chápavo prikývol a zaškeril sa. „Ale vráťte sa do polnoci!“

So smiechom som prikývla a šla som si zobrať kabát, ktorý som si prehodila cez plecia. Justin spravil to isté a vyšli sme von. Prechádzali sme ulicami, kde-tu sa niekto objavil, ale nikto Justina nespoznal.

DenníčekWhere stories live. Discover now