15. časť

1.5K 65 0
                                    

Milý denníček,

Po prebudení prvé čo som spravila bolo, že som si prehodila cez tvár deku. Pretrela som si oči a po chvíle som si z tváre stiahla deku. Vyštverala som sa na nohy a odpochodovala som do kúpeľne. Obliekla som si župan, umyla som si tvár a všetko potrebné a zišla som dolu do obývačky, kde som si pustila rádio, aby nebolo ticho. Otvorila som dvere na terasu a rukami som sa oprela o zábradlie. Hľadela som na more a snažila som sa o ničom nepremýšľať. Otočila som sa a vrátila som sa do kuchyne, ale dvere som nechala otvorené, aby som dýchala čerstvý vzduch. Spravila som si raňajky, ktoré som hneď aj zjedla a so šálkou čaju som si sadla pred televízor. Vôbec sa mi nechcelo vybalovať, tak som sa na to vykašľala a sledovala som nejaké stupídne programy, lebo tam nič poriadne nebolo. Keď ma to prestalo baviť, tak som vypla telku, zavrela dvere a vypla rádio úplne, lebo bolo len stíšené. Vyštverala som sa s oboma kuframi na poschodie a zavrela som sa do izby. Ako prvý som z kufrov vytiahla notebook a dala ho nabíjať. Pustila som si pesničky a našla som mobil. Neprijatý hovor od Justina. Zavolala som mu a dozvedela som sa, že má do večera voľno, takže bude celý deň ležať, tak som ho nahovorila, nech ideme volať na skype, nech nemusím prevolať celý paušál. Neobťažovala som sa prezliecť, veď načo. Notebook som položila na stolík a zavolala som Justinovi na skype. Sviňa, on si ležal na posteli, bez trička a počúval pesničky a ja som musela vybalovať kufre! Volali sme asi 3 hodiny, keď povedal, že ide do sprchy, lebo začne koncert o chvíľu. Ja už som mala vybalené a stále som pobehovala po izbe v župane, tak som sa aj ja zložila do vane. V teplej vode mi bolo skvele, len škoda, že sa zachvíľku tá teplá voda zmenila na studenú, tak som odtiaľ vyliezla a usušila som sa. Rozečala som si vlasy, usušila a vyžehlila, lebo zajtra idem zase do McDonaldu. Ešte som sa navečerala a zaliezla som do postele.

Ráno ma zobudil otravný budík a ja som ho čo najrýchlejšie vypala. Vstala som z posteľe a išla som do kúpeľne, kde som si umyla tvár a zuby. S mobilom v ruke som zišla dolu do kuchyne a spravila si raňajky, ktoré som zjedla pred televízorom. Vrátila som sa do izby, obliekla som sa a namalovala.  Do kabelky som nahádzala všetky veci a zišla som dolu do obývačky, lebo už bol čas vyraziť do práce. Nasadla som do auta a odviezla som sa do Mekáču. Abby sa vypytovala ako bolo na koncertoch, ale keďže nebol čas sa o tom porozprávať, tak sme si po práci išli niekam sadnúť, len nie do Mekáču, lebo nám z toho už šibalo. Po príchode domov som volala s Justinom, ktorý mal momentálne poobede, takže to obom vyhovalo. Mal toho dosť, stále niekam cestoval, spieval a všetko. A asi takto nejako vypadali nasledujúce dva týždne. Občas som si vyšla s Abby niekam von, keď sme nestihli niečo poriešiť v práci. So susedkou Lucy som sa pohádala za blbosť, takže sme sa ignorovali. Raz si na mňa spomenuli aj chlapci z One Direction, tak sme boli vonku. Vychválila som im klip, hlavne tú časť so Zaynom. Ale inak, som trávila všetko čas sama. Nevadilo mi to, aspoň som mohla premýšľať.

A tak ubehli dva týždne. Vracala som sa z práce, deň pred Justinovým príchodom, keď mi zvonil mobil. Volala mi Pattie.

„Ahoj, Pattie,“ usmiala som sa do mobilu, potom čo som ju zdvihla. Dala som si ju na reproduktor, pretože som šoférovala a ja som dobrá vodička.

„Ahoj, Nataly, zlatíčko, potrebujem od teba niečo, pomôžeš mi?“ spýtala sa ticho Pattie a počula som, že zaviera nejaké dvere.

„Samozrejme, s čím potrebuješ pomôcť?“

„Vrátili sme sa skôr, lebo Justinovi je dosť zle. Podľa doktora je to len chrípka, ale proste, teraz leží v posteli a spí. Ja musím odísť do mesta a nechcem ho nechať samého, tak ťa žiadam, či by sem neprišla na neho dávať pozor,“ vysvetlila Pattie a pomaly zvyšovala hlas na normál.

DenníčekWhere stories live. Discover now