11. časť

1.5K 69 0
                                    

Milý denníček,

Postavila som sa na nohy a keď prišiel ku mne, tak som ho objala okolo pása. Justin mi ruky omotal okolo krku a silno ma objal.

„Prečo ma vždy vítaš posledná?“ zašepkal mi Justin do ucha zamatovým hláskom.

„To najlepšie na koniec,“ uškrnula som sa a zdvihla som hlavu z jeho hrude, aby som sa mu pozrela do očí. Pustila som mu pás a on ma tiež pustil. Vrátila som sa späť na moje miesto a sadla som si. Justin prišiel predo mňa a stál oproti mne.

„Vysvetlíš mi konečne, ako si sa sem vôbec dostala?“ spýtal sa Justin a nadvihol jedno obočie. Prišlo pri neho pár ľudí a začalo mu dávať dolu mikrofón a všetko. Podali mu flašu vody a on ju skoro celú stiahol. Všimla som si, že polovica ľudí už odchádza. Zostali tam len taký, ktorý som ja osobne poznala a ešte tí elektronický maniaci, čo to majú všetko na starosti.

„Prišla som s Miley,“ uškrnula som sa na ňu, lebo práve prišla pri mňa aj s Kennym a tiahla ma na nohy.

„Poď ideme do hotela,“ usmiala sa a ospravedľňujúco sa na mňa pozrela. Chytila mi ruku a tiahla ma aj s Kennym von z budovy. Ešte som sa posledný krát pozrela na Justina a zakývala som mu. Sadli sme si do auta a ja som sedela s Miley na zadnom sedadle.

„Povieš mi, prečo si ma odtiaľ vytiahla?“ spýtala som sa a nechápavo som nadvihla jedno obočie.

„Prepáč mi to, Nataly, ale mne letí lietadlo skoro ráno, ja sa musím ísť vyspať,“ ospravedľňujúco sa usmiala Miley a objala ma okolo pliec jendou rukou. „A ty čo? Letíš so mnou, alebo zostávaš?“

„Jednoznačne zostáva, Justin ju už nepustí domov, keď je tu,“ ozval sa Kenny a pozrel na nás v spätnom.

„Ale ja som sa s ním o tom ešte nerozprávala, ja som sa s ním ešte o ničom nerozprávala,“ odvetila som a mykla som bezmocne plecami.

„Ja vás zaveziem do hotela a potom idem pre Justina, takže sa s ním môžeš porozprávať,“ usmial sa Kenny a ja som sa na neho vďačne uškrnula.

Ako povedal, odviezol nás do hotela a my sme s Miley rýchlo odišli do izby. Miley povedala, že ide do spchy, tak rýchlo zaliezla do sprchy a znovu tam bola asi hodinu. Ja som medzitým odpratala svoj kufor spred posteľe a nachystala som si veci na sprchu. Zobrala som si notebook a sadla som si za barový pult, na ktorý som položila notebook. Zapla som ho a pokým sa mi zapínal, tak som vybrala mobil a položila ho vedľa notebooku. Bola som na webe pokým Miley nevyliezla zo sprchy a následne zaliezla do postele. Popriala som jej dobrú noc a vošla som do kúpeľne. Rýchlo som sa osprchovala a navliekla som na seba len tepláky a k tomu tričko na ktorom bolo napísane Nechytať! Iba pozerať. Vysušila som si vlasy s uterákom a zopla som si ich do drdola. Vrátila som sa do izby a bola som možno tri minúty na internete, keď mi zapípal iPhone. Pozrela som sa naň a mala som smsku od Justina. Čakám ťa na chodbe.. ;).

Zavrela som notebook a prešla som ku kufru. Vytiahla som z neho legíny a obliekla som si ich mesto teplákov. Prešla som do kúpeľne, jemne sa namaľovala a vrátila sa späť do izby, kde som našla balerínky a rýchlo som si ich našuchla. Zobrala som mobil do ruky a vyšla som na chodbu, kde som našla sedieť Justina na zemi.

„Dlho čakáš?“ spýtala som sa a načiahla som k nemu obe ruky. Justin mi ich chytil a ja som ho vytiahla na nohy.

„Nie, keď som ti písal, tak som sem prišiel a po chvíli som si aj sadol,“ uškrnul sa Justin a mykol plecom.

„Kam ideme?“ opýtala som sa a vydala som sa za Justinom po chodbe.

„Uvidíš,“ znovu sa uškrnul Justin a potiahol ma do prázdneho výťahu. Stlačil najvyššie poschodie a oprel sa o stenu výťahu a hľadel na mňa. „Pekné tričko,“ zasmial sa a ukázal prstom na mňa.

DenníčekWhere stories live. Discover now