Milý denníček,
„Môžem ťa naposledy pobozkať?“
Vedela som, že sa ma spýta niečo také. „Nepýtaj sa, len rob to, čo uznáš za vhodné.“
Nemusela som čakať dlho a už stál úplne pri mne. Hľadel mi hlboko do očí a keď som pocítila jeho pery na svojich, tak som nevidela už nič. Rukou mi vošiel do vlasov a pritlačil si ma k sebe ešte viac. Druhú ruku mi priložil na líce a držal mi ho. Ja som mu ruky položila ku krku a jednou som ho objala. Jeho hodvábne pery mi chýbali a ja som si užívala ako chutia, pretože som vedela, že to je posledný krát čo ich cítim. Jemne ma bozkával a sám si to užíval, ale nebol to šťastný bozk, aký som od neho cítila v Kanade. Cítila som trpkosť, že je všetkému koniec.
Ale asi nie, pretože sama som sa nedokázala od neho odtrhnúť a ani on odo mňa nie. Obaja sme chceli viac. Justin mi pustil tvár a zohol sa, aby ma mohol zdvihnúť za stehná. Nohy som mu omotala okolo pásu a on ma chytil pod zadkom, aby som nespadla. Stále som ho bozkávala, ale tentoraz už nenásytne. Justin ma oprel o najbližšiu stenu a jeho pery sa presunuli k môjmu krku. Zaklonila som hlavu a z úst sa mi drali slabé vzdychy, ktoré spôsobovali jeho pery na mojej koži. Pomaly mi začal vyzliekať župan a ja som ho zastavila, tým, že som mu chytila ruku.
„Aspoň raz sa neriaď tým, čo ti hovorí rozum,“ zašepkal hlasom, ktorý bol plný vzrušenia a pozeral mi do očí. Nahla som sa k nemu a pery mu priložila ku krku. Rukou som mu vošla do vlasov a potiahla som ho za vlasy, aby som mala lepší prístup k jeho krku. Hrýzla som, sala a bozkávala ho na krku. Začal slabo vzdychať a rýchlo mi vyzliekal župan, až skončil na zemi pri jeho nohách. Chrbtom som sa oprela o stenu a začala som mu vyzliekať mikinu a potom tričko. Niekam neurčito som odhodila jeho veci a pery som mu priložila znovu ku krku. Justin sa vystrel a niekam išiel. Nereagovala som, pokým som pod sebou necítila posteľ. Ležala som vo svojej izbe a na sebe som mala jeho telo. Brušakmi prstov mi prechádzal po línií bokov a jemne mi bozkával kožu na krku. Cítila som zimomriavky na celom svojom tele, ale aj tak som nechcela, aby prestal, pretože to boli príjemné zimomriavky. Pretočila som ho na chrbát a sadla som si mu na pás. Prehodila som si vlasy na stranu a nechtami som mu jemne prechádzala po svaloch na bruchu. Justin sa slabo uškrnul a hľadel mi do tváre, aj keď ja som si užívala pohľad na jeho nahé telo. Nahla som sa k nemu a pery som priložila ku krku. Jemne som mu začala hrýzť kožu, za čo on slastne vzdychal. Jeho ruky som pocítila na svojich holých stehnách, ako mi ich jemne hľadí a pokračuje vyššie až k zadku. Silno mi ho chytil a ja som sa uškrnula. Za odmenu som ho pohryzla na krku a potiahla kožu. Jeho ruky putovali ešte vyššie k okrajom mojej podprsenky, medzi prsty zobral háčiky a odopol mi ju. Vystrela som sa, aby mi ju mohol vyzliecť a potom ma znovu prevalil na chrbát. Jemne ma pobozkal na pery, líca, čelusť a pokračoval perami cez môj krk až ku hrudníku. Zobral medzi pery jednu moju bradavku a rukami mi chytil obe kolená a moje nohy si omotal okolo tých svojich. Rukou som mu vošla do vlasov a zaklonila som hlavu, pretože sa mi celé telo prehlo od vzrušenia. Rukami mi prechádzal po stehnách a jednou rukou zašiel do môjho rozkroku. Hľadil ma aj cez nohavičky a ja som so zavretými očami užívala vzrušenie, ktoré mi prechádzalo telom. Justin sa naraz vystrel a ja som nechápavo otvorila oči, aby som zistila, čo robí. S úškrnom na perách mi sťahoval tangáče a niekam ich odhodil. Aha, takže toto sa mi vážne, že nepáčilo. Ja som bola pod ním nahá a on mal ešte nohavice aj boxerky!
Pery znovu priložil k mojej bradavke, ale tentoraz druhej a prstami sa začal hrať s klitorisom. Telo mi zaliala horúčava a ruky som zovrela v pästi. Jemne ma prehlo a z úst sa mi drali vzydchy. Justin sa odtiahol od mojich pŕs a bozkával ma po celom bruchu, až sa perami dostal k môjmu rozkroku. Pozrel mi do tváre a potmehútsky sa uškrnul. Jemne mi začal bozkávať vnútornú stranu stehnien a hľadil mi tú vonkajšiu. Úplne ma prehlo v chrbtici, keď som v sebe pocítila jeho jazyk. Medzi prsty som zovrela prikrývku pod sebou a zaklonila som hlavu. Hlasno som vzdychala a metala som sa pod ním. Keď Justin vedel, že už prichádza môj vrchol, tak sa odtiahol a perami znovu prechádzal k mojim perám. Pretočila som ho na chrbát a zahryzla sa mu do koži. Hrýzla som mu kožu na krku a rukami som šla k jeho gombíku na rifliach. Pomaly som odopla a stiahla mu len rifle. Jasne som videla guču medzi jeho nohami. Silno som ju zovrela medzi prsty a Justin slabo s úškrnom vzdychol. Sedela som na na páse a jemne som sa obtierala o jeho vztýčený penis, vďaka čomu Justin v podstate skoro stonal. Perami som šla smerom dolu po jeho hrudi a bozkávala som mu ju, až som sa dostala k okraju jeho boxeriek. Pomaly som mu ich stiahla a zobrala som do rúk jeho pýchu.
YOU ARE READING
Denníček
FanfictionAko asi dopadne vzťah dvoch ľudí, z ktorých sa časom stanú najlepší kamarátia? Jeden z nich je v dlhoročnom vzťahu, druhý zase netúži po tom, aby tento vzťah nejako ohrozil. Postupom času sa ich vzťah svojím spôsobom prehĺbi...