10. časť

1.5K 67 0
                                    

Milý denníček,

So vzdychnutím som sa predierala medzi tými babami, až som sa zastavila pri tom voľnom mieste. Sadla som si na stoličku a preložila som si jednu nohu cez druhú. Na oči som si dala slnečné okuliare a cez hlavu som si prehodila kapucu. Sedela som tam tak asi 15 minút, keď mi vo vrecku začal vibrovať mobil. Vytiahla som ho a uvidela som Justinove číslo, vedela som, že ho nemôžem zdvihnúť, tak som ho zrušila a napísala mu smsku, že čo potrebuje a že ho nemôžem zdvihnúť.

Možno o minútu mi prišla smska: Za chvíľu mi začína koncert a ja som strašne nervózny. Bojím sa, že to pokazím.

Odpísala som mu: Nič nepokazíš. Všetko dopadne, tak ako má, ver mi.

Spätná smska mi už neprišla, pretože o chvíľu som počula ako Justin niečo vraví o tom, že víta New Yourk, je rád, že prišli tolký ľudia a začína sa Believe Tour. Hneď nato pomaly vyskočil zo zákulisia. Rýchlo som sa postavila a dala som si dolu kapucu. Okuliare som si dala do vlasov a pozerala som sa na neho. Justin sa obzeral dozadu medzi fanúšikov a potom pohľadom prešiel na prvý rad, konkrétne na mňa. Všimla som, že ide otočiť pohľadom, keď sa na mňa zahľadel. Široko som sa usmiala a jemne som mu zakývala. Justin prekvapene vyvalil oči a ja som sa začala smiať. Rýchlo svoj prekvapený výraz zamenil za usmievavý. Ústa sa mu roztiahli do veľkého úsmevu a mrkol na mňa. Uškrnula som sa a začala som tlieskať s ostatnými Belieberkami. Začala hrať hudba All Around The World a Justin odo mňa odtrhol pohľad. Pomaly začal spievať a ja som si užívala koncert. No užívala možno do štrvťky koncertu, dajme tomu, keď sa pri mne objavil Kenny a začal ma niekam ťahať. Aj sa pokúšal niečo mi povedať, ale tak cez tú hudbu a kričiace Belieberky som nič nepočula. Keď už sme boli v dostatočnej vzdialenosti, tak mi Kenny do ucha povedal, že Justin bude mať na chvíľu prestávku, aby si jeho hlas oddýchol a ide sa prezliecť, takže mám ísť za ním. Na krk mi niečo zavesil a viedol ma do zákulisia, kde som zo zadu objala Miley okolo krku.

Miley mykla hlavou a pozrela sa na mňa. Pustila som ju a sadla som si vedľa nej, no sadla, bola opretá o nejakú veľkú vec, čo som ani nevedela čo to je.

„No čo ako sa zatváril?“  spýtala sa Miley a všetci sa k nám obzreli, keď ju počuli rozprávať.

„Nataly?“ prevapene vyvalila oči Pattie a podišla ku mne. „Ty čo tu robíš?“

S úškrnom som objala Pattie okolo krku a odvetila som: „Ahoj, Pattie. Prišla som s Miley, aby sme Justinovi spravili také malé prekvapenie.“ Pozrela som sa na všetkých ktorý tam stáli. Pattie, Jeremy s Jaxonom na rukách, Erin kľačala a medzi nohami jej stála Jazzy, vedľa bola Selena a držala malú  za ruku, mimochom zazerala na mňa ako na vraha. Bol tam Scooter, Ryan, mama Jann,  Alfredo, nejaký dvaja chalani, ktorých som nepoznala a ešte milióny ľudí, ktorých som tiež nepoznala.

„Ja ťa asi zabijem, Nataly! Ani si nevieš predstaviť ako dlho nám trvalo pokým sme Justina aspoň trochu rozveselili, ale nebyť Jazzy s Jaxonom, tak sa nám to ani nepodarí,“ zahundrala mi Pattie do ucha, ale trochu kričala kvôli hluku a objatie mi opätovala.

Ospravedlňujúco som sa usmiala a mykla som plecami. Jazzy začula svoje meno, tak otočila hlavu smerom k nám.

„Nataly!“ zakričala a vytrhla sa Selene aj Erin, aby sa rozbehla ku mne. Rýchlo som si kľakla a roztiahla som náruč. Hodila sa mi okolo krku a ja som sa vystrela s tým, že som ju držala na rukách.

„Ahoj, zlatíčko,“ usmiala som sa a dala som jej pusu na ústa aj na líce. „Počula som, že sa vám podarilo rozveseliť Justina.“

„Áno,“ prikývla Jazzy a na tvári mala vážny výraz. „Bol strašne smutný, že tu nie si, Nataly, myslel si, že ani neprídeš, lebo si mu to povedala.“

DenníčekWhere stories live. Discover now