29. časť

1.4K 66 0
                                    

Milý denníček,

Sms pre Justina: Och, prepáč.. Zaspala som vo vani a nechce sa mi ísť dolu. Veľmi by ti vadilo, keby si prišiel ty za mnou do kúpeľne? :)

Vedela som, že mu to vadiť nebude, ale tak ako inak som mu to mala napísať?!

Vzápätí mi prišla sms: Samozrejme, že nie :D

Začala som sa smiať a iPhone som odložila tam odkiaľ som ho zobrala. Pripustila si teplú vodu, lebo už táto bola studená. Ešte šťastie, že sa rada kúpem v pene, takže ani keby neviem ako veľmi chcel, tak ma nahú neuvidí. Zošuchla som sa do vody, tak aby mi trčala len hlava, ktorú som si oprela a hľadela do stropu.

O chvíľu sa ozvalo jemné zaklopanie na dvere. Ešte stále to bol gentleman :).

„Poď,“ povedala som hlasnejšie, ale ešte stále ospalo. Justin pomaly otvoril dvere a vošiel dnu. Podišiel ku mne a dal mi pusu na ústa. Zahľadela som sa mu do tváre a všimla som si, že na líci má ešte stále môj rúž.

„Ahoj,“ usmiala som a znovu som si oprela hlavu. Všimla som si, že Justin si sadol na zem a chrbtom sa oprel o bok vane, takže sa na mňa ani nepozeral. Ja som jemu hľadela na temeno hlavy. Zavrela som oči a potichu som povedala: „Musím sa ťa to opýtať... Buď, prosím ťa, úprimný, dobre?“

Počkala som pokým mi Justin súhlasne nepohmká a až potom som sa opýtala: „Prečo si včera tak vyletel? Tebe nevadí Chrisov vek, tebe vadí niečo iné. Ja sa pýtam čo a prečo ti to vadí?“

„Nataly, ja.. Bojím sa, že keď budeš mať chalana, tak na mňa zabudneš. Že dáš sa s niekým dokopy a mňa už nebudeš potrebovať. Načo ti budem? Na nič, máš chalana a kamaráta nebudeš potrebovať...“ zašepkal Justin a hlavu si sklonil medzi kolená.

„Nikdy to tak nebude a skús mi teraz povedať Never Say Never a odtrhnem ti hlavu!“ odvetila som a spoločne sme sa zasmiali. Hľadela som mu na temeno hlavy a hovorila som: „Počúvaj ma, Justin. Nikdy na teba nezabudnem. Stále si a stále budeš pre mňa na prvom mieste. Nezabúdam na kamarátov kvôli frajerovi a na teba už vôbec nie. Medzi tebou a mnou sa nezmení nič. Sme najlepší kamaráti a aj nimi budeme. Neboj sa, že by som sa na teba vykašľala, veď ty si najdôležitejší v mojom živote.“

„Myslíš to úprimne?“ spýtal sa Justin a stále hľadel do zeme. Mokrou rukou som mu vošla do vlasov, aby som ho prinútila pozrieť sa mi do očí. Nadvihla som jedno obočie a keď Justin odvetil: „Myslíš to úprimne,“ tak som sa usmiala.

„No vidíš... Ty si sa na mňa nevykašľal, aj keď chodíš so Selenou. Stále sme kamaráti, ja by som ti nedokázala toto spraviť... A keď už o nej hovorím, čo si mi to chcel povedať?“ spýtala som sa, keď ma to napadlo a znovu som si oprela hlavu so zavretými očami. Bála som sa ich rozchodu, pretože, keď som sa jej pýtala, či sa s ním chce rozísť, tak som odpoveď nedostala, lebo práve vtedy vbehol do miestnosti Justin.

„Odišla,“ odvetil Justin a cítila som, že pootočil hlavu späť, pretože ešte stála som mala ruku v jeho vlasoch, tak som ho pustila.

„Ako odišla? Vy ste sa rozišli?“ spýtala som sa prekvapene a šokovane. Zdvihla som hlavu a s vyvalenými očami som na neho hľadela, ako krúti hlavou.

„Ale nie, nerozišli sme sa.“

Vydýchla som si a zase si oprela hlavu, dúfajúc, že už ju nebudem musieť dvíhať.

„Len odišla za rodinou. Na celé sviatky. Povedala, že sa vráti až po Novom Roku, ale keď sa so mnou lúčila, ja som mal pocit, ako keby sa so mnou rozchádza a nie sa len lúči. Celé to bolo čudné...“

DenníčekWhere stories live. Discover now