Milý denníček,
„Ty máš cucflek?!“
Vyvalila som oči a ruku si automaticky priložila ku krku. Zoskočila som zo stoličky a prešla som k najbližšiemu zrkadlu. Zaklonila som bradu a hľadela som si na riadne veľký cucflek, skoro cez polovicu krku. A do riti.
„Že ma to neprekvapuje,“ ozval sa Ryan zo sedačky monotónne a prepínal telku. Pozrela som na neho vražedným pohľadom a prevrátila som oči.
Nechala som jedno aj všetko tak a vybehla som hore po schodoch s úmyslom pomsty.
No neležal on na posteli len v boxerkách?! Notebook mal pri nohách a jedol nejaké jedlo z postele.
„Bieber, ty si taký sprostý!“ zavrčala som a zabuchla som dvere. Justin sa mykol a pozrel na mňa. Pokrčil čelo a nadvihol obočie. Jeho ruka sa zastavila v polovici cesty do jeho úst a ústa nechal otvorené. Podišla som k nemu a nahla som sa k nemu. Odhrnula som si vlasy z krku a ukázala mu cucflek.
„Ten je riadne veľký,“ zasmial sa Justin a vložil si do úst jedlo. Toto nebol on! A ja som to vedela, len ma chcel svojím správaním vyprovokovať. Nezáleží či je sám alebo nie, jeho správanie sa zmenilo, len pretože ma chcel vyprovokať. Inak nič.
„Kedy ti začínajú koncerty?“ opýtala som sa a nadvihla som obočie.
„Piateho alebo šiesteho, prečo?“ podozrivo sa spýtal a pokrčil obočie. Uškrnula som sa a vyskočila som na posteľ, aby som mu mohla sadnúť na pás. Dosť jasne som cítila jeho penis, ale rozhodla som sa to ignorovať.
„Pre toto.“ Nahla som sa k nemu a pery som mu priložila na prsia. Kúsuk od bradavky a začala som mu hrýzť kožu, pokým tam nemal cucflek riadne veľký ako bol ten môj. Justin si to užíval a slabo stonal.
„Kľudne môžeš pokračovať, ja si nesťažujem,“ uškrnul sa Justin a mykol plecom.
„To bolo z pomsty,“ zavrčala som a zazrela som na neho. Justin mi chytil pás a pretočil ma na chrbát, tak že mi sedel na páse. Jeho ruky pokračovali k bokom a začal ma štekliť.
Nahol sa ku mne a do ucha mi zašepkal: „Ešte stále si mi niečo nepovedala.“
„Ani ti to nepoviem,“ uškrnula som sa a ruky som mu položila na hruď. Snažila som sa ho odtlačiť, ale nedalo sa. Mal v sebe až príliš sily.
„No tak, Nataly, prečo mi to necheš povedať? Veď sme najlepší kamaráti, hovoríme si všetko,“ zašepkal mi na kožu na krku a slabo ma pohryzol.
„A prečo by som ti mala hovoriť, kedy som mala naposledy sex? A ešte k tomu to, že sme najlepší kamaráti ti nedáva právo sa ma to pýtať, ani robiť to čo práve robíš,“ zahundrala som a vošla som mu do vlasov. Potiahla som si jeho tvár k tej svojej, aby sa jeho jazyk nedostal niekam, kam by nemal.
„Lebo to chcem vedieť,“ uškrnul sa Justin a mykol plecom. Jednou rukou mi chytil dlaň na jeho hrudi a druhou si vošiel do vlasov, aby mi stiahol aj tú ruku. Obe mi položil za hlavu a držal mi ich tam oboma rukami. Hľadel mi zhora do očí a na perách mu pohrával úškrn.
„No čo už,“ pokrčila som plecami a oblizla som si pery. Už to chytám od neho. „Nič sa nedozvieš, lebo to nie je tvoja vec.“
„Shit,“ zahrešil Justin a pustil ma. Normálne si sadol a hľadel na mňa s nadvihnutým obočím. Otočila som sa mu chrbtom a prehodila cez seba prikrývku.
„Dobrú noc!“
Justin sa zasmial a pustil si film na notebooku. O chvíľu som zaspala pri počúvaní Justinovho občasného smiechu a počúvania hlasov vychádzajúcih z jeho notebooku.
Ráno som sa zobudila a bolo pre mňa vážnym prekvapením, keď som cítila na svojom bruchu jeho ruku. Pozrela som sa na neho a ešte väčším prekvapením bolo to, že on na mňa hľadel s úsmevom.
„Hmm... čo to robíš?“ opýtala som sa čulo, to prekvapenie ma riadne prebralo a nadvihla som jedno obočie.
„Hmm... kochám sa pohľadom a dotykmi?“ uškrnul sa Justin a prisunul sa ku mne. Jednu ruku mi položil na bok a pritiahol si ma k sebe. Druhou si podoprel hlavu a oči nasmeroval ku mne.
Pokrútila som hlavou a pozrela som sa nikde inde, len nie jemu do očí. Ruku som mu položila na dlaň a odtiahla ju z môjho tela. Zvesila som si nohy z postele a bez slova som odišla do kúpeľne. Zabuchla som dvere a prešla som k umývadlu. Opláchla som si tvár ladovou, aby som si dala všetko dohromady. Rukami opretá o umývadlo som si pozerala ako mi voda steká po tváry. Jemne kvapkala do vody v umývadle a ja som to ticho počúvala. O chvíľu som sa načiahla po uterák a usušila si tvár. Vošla som do izby a všimla som si, že Justin sedí na posteli a hladí do mobilu, ale vôbec sa na to nesústredí. Videla som, že mal sklený pohľad. Pokrútil hlavou, aby si utriedil myšlienky v hlave a potom vyskočil na nohy. Vošiel do kúpeľne a ja som cítila, že ma prepaluje pohľadom, aj keď som k nemu bola otočená chrbtom. Vytiahla som si oblečenie a rýchlo sa obliekla. Zišla som dolu do kuchyne a v tichosti bez žiadnej spoločnosti som sa najedla.
Chalani išli znovu k Justinovým starým rodičom, ale ja som sa rozhodla, že knihu tentoraz nebudem a prechádzala som po izbách, keď som narazila na klavír v jednej z nich. Potichu som si zaň sadla a slabo sa uškrnula.
Ako dlho som už nehrala? Ani nepamätám, možno po tej nehode to bolo naposledy.
Jemne som priložila prsty ku klávesom a začala som hrať. Hrala som až do večera, lebo ma to zaujalo, že som nepotrebovala ani pitie, ani jedlo. Proste len ja a klavír. Možno hodinku predtým ako prišli domov, tak som s klavírom prestala a len som sedela v obývačke...
A na druhý deň to isté, až pokým neprišiel Silvester.
YOU ARE READING
Denníček
FanfictionAko asi dopadne vzťah dvoch ľudí, z ktorých sa časom stanú najlepší kamarátia? Jeden z nich je v dlhoročnom vzťahu, druhý zase netúži po tom, aby tento vzťah nejako ohrozil. Postupom času sa ich vzťah svojím spôsobom prehĺbi...