12. časť

1.5K 69 0
                                    

Milý dennníček,

Ráno som sa zobudila a nahmatala som svoj iPhone. Jedným okom som sa naň pozrela a uvidela som, že je 11:42. Krása. So vzdychnutím som sa posadila a porozhiadla som sa okolo seba. Všimla som, že na okraji postele bol nejaký papier. Nahla som sa k nemu a čítala som: Nebudem ťa budiť, vyspi sa. Zavolaj mi, keď sa zobudíš. Miley.

Znovu som sa načiahla k iPhonu a vytočila som Mileyno číslo. Po chvíli ma zdvihla, tak sme sa asi 5 minút rozprávali a potom som ju zrušila, lebo som chcela ísť do sprchy. Ako som chcela, tak som aj spravila. Osprchovala som sa a obliekla som sa. Zobrala som si notebook na kolená a sedela som na posteli. No ešte predtým som sa najedla. Pozerala som nový klip od One Direction, Live While We Young, musím chlapcom zavolať, keď mi niekto zaklopal na dvere. (BTW: Bolo to písané, keď vyšiel ten klip ;D)

„Kto je?“ zakričala som a zastavila som video.

„Justin!“

„Poď,“ odvetila som hlasnejšie a znovu som si pustila video. Práve to bolo na tej časti, kde Zayn spieva v bazéne. Omg, no tak ako hľadela som na to s otvorenými ústami.

„Ty čo pozeráš porno, keď tak slintáš nad tým notebookom?“ spýtal sa Justin so smiechom a sadol si vedľa mňa na posteľ. Nahol sa ku mne a dal mi pusu na ústa. Začínala som mať pocit, že to už bude zvyk. Pozrel sa na obrazovku a uškrnul sa.

„Nie, ale niečo podobné,“ zasmiala som sa a ani som sa na neho nepozrela. Sledovala som len Zayna, už som to mala zastavené a pozerala som na to, lepšie povedané slintala. „Pozri aký tam je! Bože, sama som a on mi toto robí.“

„Zavolám Zaynovi, nech prídu do New Yourku?“ zasmial sa Justin a sledoval obrazovku. Načiahol prst a pustil to. Buchla som ho do pleca a sledovala som to aj tak ďalej.

„Nerob mi toto, aj ty,“ povedala som a pozrela som sa mu do očí. „Ale mala by som im zavolať, lebo ma už minulý týždeň volali von, ale tak bola som stále len s Miley.“

„Tak si niekoho nájdi a máš, nemusíš sa tu týrať Zaynom,“ uškrnul sa Justin a keď dohral klip, tak sa prevalil na chrbát, lebo doteraz sme ležali na bruchu. „Alfreda máš hneď po ruke.“

„Prestaň,“ pokrútila som hlavou a zavrela som notebook. „Ja mám Alfreda rada, ale to je to isté čo to bolo s Willom. Proste netiahne ma to k nemu. Zayn, ten ma priťahuje po fyzickej stránke, Will a Alfredo, tam je kamarátsvo.“

„Jediné čo ti na toto môžem povedať je, že vyspi sa so Zaynom a budeš spokojná,“ zasmial sa Justin a pootoči hlavu ku mne.

„Debil,“ zasmiala som sa a rukou som mu buchla do hrude. „Prečo si prišiel?“

„Ideme si niekam sadnúť, tak som prišiel pre teba,“ usmial sa Justin a nadvihol jedno obočie.

„Kto všetko ide?“ opýtala som sa a lahla som si vedľa neho. Pozrela smo mu do očí a teraz som nadvihla ja jedno obočie.

„Ja, Kenny, Alfredo, pár tanečníkov a Selena,“ odvetil Justin a anjelsky sa usmial.

„Idem radšej na nákupy,“ uškrnula som sa a pretočila som sa znovu na brucho. Zapla som notebook a našla som mobil.

„Ale no tak, Nataly, nerob mi to, ja si nechcem medzi vami vyberať,“ požiadal ma Justin a pretočil sa na bok. Hlavu si podoprel rukou a prosebne na mňa hľadel.

„Ja ti to nekážem, ale ak nechceš, aby sme sa hádali, alebo niečo podobné, tak ja s ňou nechcem byť v kontakte, prepáč mi to, ale nie,“ povedala som rozhodne a pokrútila som hlavou. Zadala som heslo do notebooku a išla som na Facebook.

DenníčekWhere stories live. Discover now