*ממליצה לשמוע את השיר תוך כדי הקריאה.
(למי שיש בעיות קשב וריכוז, שתחסוך מעצמה❤️)כשחזרתי הביתה מבית הספר מצאתי את סבתא ואת חברתה הטובה מהעבודה יושבות בסלון ושותות קפה. אסנת שאלה לשלומי, חייכתי ועניתי שהכל טוב.
"סבתא אני ישנה אצל אלי,״ הודעתי והתקדמתי אל עבר החדר שלי.
"אולי תאכלי משהו לפני?" קולה נשמע מאחורי.
"יש שם אוכל..." מלמלתי באגביות מכוונת והסתובבתי אליה,
"אני יודעת.״ העא הזעיפה את פנייה. ״ מתי את חוזרת?"
"אעדכן אותך,״ עניתי בעודי מסתובבת אל כיוון המסדרון ועושה את דרכי אל עבר החדר.
"אוש אני יוצאת מחר מוקדם לעבודה, השארתי לך פתיתים ושניצלונים במקרר למחר!"סבתא שלי היא אחות מוסמכת במחלקת היולדות ויש ימים שהיא מתחילה מאד מוקדם ויש כאלה שמסיימת בהם מאד מאוחר, בדרך כלל המשמרות שלה מסתיימות בזמן והיא מתפנה לחייה אך ישנן תקופות שהעבודה תוספת לה את מרבית היום ובנס היא מצליחה לישון מעל חמש שעות. השבוע היה לה שבוע רגוע יחסית ומבלי לשאול יותר מידי שאלות ידעתי שהיא הייתה זקוקה לימים שלווים כאלו.
כשסיימתי לארגן את התיק, העברתי רבע שעה ברביצה על המיטה וגללתי באינסטגרם ובפייסבוק, השתדלתי להלחם בדחף העצום שהיה בי להכנס לאינסטגרם של דור אך לצערי הובסתי. הוא העלה תמונה עם הדר ביטון מהשכבה, הוא יושב על כסא בא גבוה והיא ישבה עליו. מעולם לא חיבבתי אותה או את אחת מהחברות שלה אבל לפעמים אני המומה מהחוסר כבוד שהן יכולות להפגין כלפי בנות אחרות, לפני רגע היינו זוג, הסיכוי שאראה את התמונה הזו הוא גדול מאד, לא אכפת לך בכלל?
המועקה המוכרת הזכירה שהיא עדיין קיימת ומיהרתי להצמיד את ברכיי לבטני בתקווה להקל מעט על הכאב. ניסיתי.
בחיי שניסיתי, הן זלגו ולא איפשרו לי לשלוט בהן. הדמעות הארורות האלה.
איך הוא פשוט יכול להמשיך הלאה?
הוא אהב אותי בכלל?
למה הוא היה איתי אם כל מה שרצה זה זיון חולף?
כמה עיוורת ונאיבית הייתי וכמה מעוררת רחמים אני היום?
איך יצרתי איתו אינטימיות ופיתחתי רגשות כלפיו?
הייתי הבת זוג שלו, לא סטוץ מזדמן, איפה הכבוד שהיה אמור לרכוש כלפי?
איך אפשר לזרוק מישהו, כל מישהו, בצורה כזו?
מי הוא חושב שהוא?בעודי שואלת את עצמי את אותן השאלות אני מגבשת החלטה שהגיע הזמן למחוק כל סימן וזיכרון ממנו וכשעשיתי את זה חשתי מועקה מלווה בהקלה.
אם המועקה שייכת לפרפרים השחורים וההקלה שייכת לקבוצת הלבנים אז סביר להניח שצבעם של הפרפרים המשחקים להם תופסת בבטני הם בצבע אפור?
הודעה שהרגע קיבלתי הסיטה את תשומת ליבי מהירהוריי.אלי ממן:
איפה את?הקלדתי בזריזות ושלחתי,
YOU ARE READING
פרפרים לבנים
Romance״יש לך סבלנות לזה?״ שאלה בעוד שחיוך קטן שלא יורגש לעיני זרים התפשט אט אט על שפתייה. ״כן.״ השבתי בפשטות והבטתי בה ארוכות, ממתין לתאוריה המדוייקת שלה על הפרפרים בבטן. ״האמת שזו התאוריה של אמא שלי,״ החלה לומר ועצרה מיד. היא שאפה אוויר אל ריאותייה והס...