לא לצפות בסירטון לפני שאתן קוראות את הפרק,
ספויילר ענקי וחבל.
מחובתכן לדאוג לכך שהאינטרנט שלכן תקין
החוויה תהיה עוצמתית כשהסרטון שאבקש מכן להפעיל במהלך הקריאה, יופעל ללא תקלות.
לא לשכוח את הווליום✋🏻
~לאב יושֶׁיִּמָּשֵׁךְ הַלַּיְלָה
אֲהוּבָתִי, אַל פַּחַד
תָּמִיד הֲכִי חָשׁוּךְ לִפְנֵי עֲלוֹת הַשַּׁחַר-אָמִיר דָּדוֹן
נקודת המבט של אושר:
״היא גאון.״ אמרתי ואלי הסכימה איתי בהינהון מהיר.
״היא אינטליגנטית באופן מחריד, מסוג האנשים שלא צריכים להיות מלומדים כדי שיהיה אפשר להגיד עליהם שהם חכמים, זה פשוט קיים בה.״ היא הוסיפה בעוד שנעמה הביטה בשתינו וסקרה אותנו בעינייה הבהירות.
״האמת שלא כל כך יצא לי לפתח איתה שיחה,״ היא מלמלה ואלי מיהרה להגיד, ״גם לי לא, אבל פעם אחת הייתי קשובה לשיחה שהיא ניהלה עם אחת החברות שלה. כל אמירה שהיא מוציאה מהפה מעניינת בטירוף.״
הנהנתי בעוד שהחיוך מתפשט אט אט על שפתיי, בחצי שנה האחרונה התחברתי להדס מינארלי מאוד. בנוסף לערבים הגדושים בלמידה שהיינו מבלות ביחד, יצא לנו לפתח שיחות ארוכות על נושאים רבים. האישיות שלה כבשה אותי בהדרגתיות, בעיקר נכבשתי ממשפחתה המיוחדת, משפחה כזו שבלתי ניתן לעצור את החיוך שנמתח ישר על השפתיים כאשר נחשפים אליה.
״כן, היא מעניינת...״ הסכמתי והסטתי את מבטי אל עבר לילוש שהחלה להתקדם אלינו.
״מי מעניינת?״ היא שאלה כשהתיישבה על המושב שלצד נעמה.
״הדס מינארלי,״ אלי השיבה ונאנחה במיידית כשהבחינה בהבעה המבולבלת שלילוש שידרה.
״מי זאת?״ לילוש שאלה ונעמה התנדבה לספר לה.
״אין לי מושג על מי אתן מדברות...״ אמרה לאחר מכן.
״לא משנה.״ אלי מחתה את דברייה בחוסר סבלנות.השיחה הרועשת שצחי, ניר ומאור סיפקו משכו את תשומת ליבנו בדקות הארוכות שלאחר מכן.
מאור וניר ישבו במושבים המוצבים מאחורי מושב הנהג והתווכחו עם צחי. למרות המאמץ הרב שלי, לא הצלחתי להבין על מה.
הנחתי את מבטי על נעמה אשר עינייה היו נעוצות במאור.
״גדלה לי התינוקת.״ אלי פלטה לפתע ובכך הסיטה את מבטי מהבהייה הארוכה בנעמה.
״הא?״ שאלתי והבטתי בה.
״היא מאוהבת.״ אלי הסבירה את האמירה שפלטה מפיה.
לילוש הסתובבה אלינו בהבעה מעט חרדתית. ״מי?״ שאלה מיד.
״מה את קופצת?״ אלי החלה לצחוק.
״את.״ הבטתי ישירות אל תוך עינייה של לילוש.
״האמת שאם כבר קפצת כמו מישהי שהיא אשמה,״ אלי החלה לומר אך לילוש מיהרה לנעוץ בה מבט זועם.
״שלא תעזי.״ סיננה מבין שפתייה הבשרניות.
״את פשוט שרופה לו על התחת.״ אלי אמרה מעט בקול רם.
נעמה הסתובבה אלינו מיד ושידרה הבעה שלא הצלחתי לפענח.
״שום שרופה על שום תחת.״ היא מיהרה להתגונן בטון ישיר.
YOU ARE READING
פרפרים לבנים
Romansa״יש לך סבלנות לזה?״ שאלה בעוד שחיוך קטן שלא יורגש לעיני זרים התפשט אט אט על שפתייה. ״כן.״ השבתי בפשטות והבטתי בה ארוכות, ממתין לתאוריה המדוייקת שלה על הפרפרים בבטן. ״האמת שזו התאוריה של אמא שלי,״ החלה לומר ועצרה מיד. היא שאפה אוויר אל ריאותייה והס...