הכנתי לכן פוסט שיעשה לכן סדר
הוא בנוי כשאלוןאין בעד מה✨
שאלה: אופייה של אושר?
תשובה: לאושר אופי חם ואוהב, היא נאמנה לקרובים אליה ומקדישה להם את מירב תשומת ליבה. בנוסף לרגישות ולטוב ליבה, קיים בה גם שילוב של שבריריות ושיגעון- היא תבחר בסרט אימה על פני דרמה סוחטת דמעות, תהיה מאושרת עד הגג מבהלה מוצלחת שלה אך אם יחזירו לה במידה שווה יבחינו בכמה שהיא רגישה ועדינה, היא חולת אקסטרים ותמיד שמחה להקיף את עצמה באנשים ״מטורללים״ למרות שגם עם ה״בנאלים״ היא מוצאת המון מן המשותף.
אושר מאוד אוהבת בעלי חיים, בעיקר כלבים. הם נוגעים במקומות עמוקים בליבה. האהבה שלה כלפי סבתה והערכה היא ענקית ורבת עוצמה, הקשר בין שתיהן מתבסס על אהבה טהורה. לנוכח האסון שפקד עליה- היא עוברת התקפי חרדה ברגעי לחץ ובעיקר שנסחפת במחשבות על משפחתה.
אושר עברה לגור בבאר שבע לפני כשנתיים וחצי, התגוררה לפני כן בראשון לציון עם הוריה, אחיותיה וכלבה.שאלה: עם מי גרה אושר?
תשובה: שנתיים וחצי שאושר מתגוררת עם סבתה זהבה.שאלה: למה אושר גרה עם סבתה?
תשובה: משפחתה של אושר; אביה, אימה, שתי אחיותיה התאומות וכלבה- נהרגה, סיבת המוות עדיין לא הוזכרה בסיפור. סבתה הייתה האופציה האפשרית והנכונה ביותר מאחר שאביה של אושר היה בן יחיד-לשני הורים שעזבו את הארץ כשאחיותה הקטנות נולדו ובדומה לאביה של אושר כך גם אימה- בת יחידה לאמא אלמנה- סבתה של אושר, זהבה.שאלה: מי אלו החברים של אושר?
תשובה: לאושר יש ארבע חברות קרובות ויקרות לליבה מאוד- לילוש בוחניק, רותם ביטן, נעמה יצחקי ואלי ממן חברתה הטובה ביותר. הקשר בין אלי ואושר הוא בין הקשרים המרגשים ביותר שנחשפים אליהם בסיפור.
לתוך חבורת הבנות, משתייכים גם חברה הטוב- ניר ניצן וחברו הטוב ביותר של ניר- מתן כהן שהוא גם האקס של רותם. זוהי חבורת ילדות, חבורה שגדלו ביחד מהיסודי. אושר הצטרפה אליהם בכיתה ט׳.שאלה: מי אלו רמי וליאת עמר?
תשובה: רמי וליאת הם זוג צעיר ולהם שני ילדים- אורי בן העשר ושירה בת השנה.
הם שכנים של אושר וזהבה והם משפחה עבורן בכל המובנים, בימי שני ורביעי אורי ושירה מתארחים בביתם של זהבה ואושר באופן קבוע עד שהוריהם חוזרים מהעבודה בערב, בדרך כלל זה מסתדר עם שעות העבודה של זהבה והיא שומרת עליהם, אך מכיוון שזהבה אחות מוסמכת במחלקת יולדות ועבודתה מתנהלת במשמרות, קיימים מצבים בהם אושר נרתמת לעזרה ומחליפה אותה בשמירה על הילדים. בנוסף לכך, אושר היא הבייביסיטר הקבועה שלהם אך התחושה שמדובר בדודה שלהם לכל עניין ודבר.
משפחת עמר מתארחת בכל שבת שלישית בביתן של זהבה ואושר. זהבה היא כמו סבתא עבור הילדים והמשפחה הזו ממלאת לה את המקום הריק שנשאר לאחר מותם של ביתה, של החתן שלה ושל שתי נכדותייה. הקשר בין שתי המשפחות מאוד משמעותי וחזק.
YOU ARE READING
פרפרים לבנים
Romans״יש לך סבלנות לזה?״ שאלה בעוד שחיוך קטן שלא יורגש לעיני זרים התפשט אט אט על שפתייה. ״כן.״ השבתי בפשטות והבטתי בה ארוכות, ממתין לתאוריה המדוייקת שלה על הפרפרים בבטן. ״האמת שזו התאוריה של אמא שלי,״ החלה לומר ועצרה מיד. היא שאפה אוויר אל ריאותייה והס...