פרפרים לבנים- פרק 63 |•כן את כן•|

17.8K 998 491
                                    

לרענן את הזיכרון בפרקים:
פרק 1- לקרוא את קורות חייהן של רותם ושל לילוש,
ואת פרק 1 במלואו-(הוא נורא קצר)
פרק 14- המסיבה הראשונה מאז המקרה.



הַזְּמַן עוֹמֵד מִלֶּכֶת
כְּשֶׁהִיא עוֹמֶדֶת אוֹ הוֹלֶכֶת
וְהִיא יָפָה
כְּמוֹ מִפְגָּן עֲנָק שֶׁל זִקּוּקִים
יֵשׁ שׁוֹבָל שֶׁל פַּרְפָּרִים בְּמַסְלוּל בּוֹ הִיא צוֹעֶדֶת
וְהִיא בֶּטַח לֹא יוֹדַעַת
לָמָּה כּוּלָם סְבִיבָה בּוֹהִים
רָאִיתִי אוֹתָהּ וְכַנִּרְאֶה שֶׁהִתְעוֹרַרְתִּי
אֵיזֶה שֵׁשׁ מֵאוֹת פַּעַם אִם אֲנִי סוֹפֵר נָכוֹן

-הַתִּקְוָה 6


נקודת המבט של אושר:

מתן כהן:
מוזמנים ליום הולדת של אליאב טוויטו?

מתן שלח בקבוצה המשותפת שיש לנו איתו ועם ניר.
לילוש ורותם השיבו שכן, נעמה כתבה שהוא הוסיף אותה לקבוצה אבל היא יצאה כי היא שונאת מסיבות של יב׳ ומרגישה שם אאוטסיידרית, אלי לא הגיבה אך לא היה צריך לברר דבר כזה הרי ברור שתהיה מוזמנת, אליאב טוויטו הוא בן דוד שלה. וניר כבר כמה ימים שוהה אצל אחותו בקיבוץ ניר דוד, ככה שלא באמת ציפיתי לתשובה חיובית ממנו.

אושר לוי:
מוזמנת. לא יודעת אם אבוא, נראה איך יזרום לי בהמשך...

שלחתי בעוד שמתן הקליד,
לאחר שניה בדיוק הוא שלח-

מתן כהן:
סבבה, אמא שלי שיחררה לי את האוטו היום אז אם מישהי רוצה שאאסוף אותה שתודיע.

׳סגור חיים.׳ הקלדתי ושלחתי.
אני אוהבת את מתן בכל ליבי. הקליק בנינו היה מיידי, הוא בא ממשפחה מרוקאית חמה ואוהבת שהשרישה בו את הערכים האלו שנגלים לעין כבר ברושם הראשוני.
הוא נער טיפוסי, שותה, מבלה, מתפרפר על ימין ועל שמאל, אך מעשן הוא לא. הוא מתעב סיגריות. אביו נפטר מהמחלה לפני מספר שנים ומתן לא חודל לטעון כי לסיגריות היה גורם עיקרי להידרדרות שלו. במקום כלשהו ההתחברות שלי אל מתן הייתה כשגיליתי שגם הוא איבד אדם קרוב, יש משהו בהזדהות שמצליח לחבר נפשות, זה נשמע איום אך לצערי זה באמת חיבר אותי אליו נפשית. אמנם לא דיברנו על זה מעולם, אבל שנינו ידענו כאב האובדן מהו, ואוטומטית קל יותר להחשף ולהתחבר לאנשים שעברו מקרים דומים לשלך.

פרפרים לבניםWhere stories live. Discover now