פרפרים לבנים- פרק 74 |•הראשון שלנו•|

12K 968 235
                                    

תרעננו את הזיכרון בפרקים:

פרק 54- הצליל.
פרק 55- האושר של אושר.

ובסוף פרק 60- כל החיים שלי:

רוֹב הַשָּׁעוֹת שֶׁנִּשְׁאֲרוּהָיוּ מְלֵאוֹת אַהֲבָהבְּרוֹב הַיָּמִים שֶׁבָּרְחוּ לָנוּהָיְתָה איתִּי וְהָיִיתִי איתָּהּ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



רוֹב הַשָּׁעוֹת שֶׁנִּשְׁאֲרוּ
הָיוּ מְלֵאוֹת אַהֲבָה
בְּרוֹב הַיָּמִים שֶׁבָּרְחוּ לָנוּ
הָיְתָה איתִּי
וְהָיִיתִי איתָּהּ

-עִידָן רַיְכֶל


נקודת המבט של עומרי:

״ברצינות?״ היא הרימה את פנייה מהחזה שלי והסתכלה עלי בהבעה נרגזת.
״תחפשי את,״ אחזתי בשלט והבטתי בה. היא חטפה אותו מידי והתיישבה במהירות.
בעודה מדפדפת בין הערוצים, הושטתי את ידי אל עבר השידה שלצד המיטה ושלפתי את האייפון מהמטען.
״אולי איזה כבל משוחרר מאחורי המסך?״ היא הסתובבה והביטה בי.
״זה לא קשור.״ השבתי, בוהה בתמונת המסך נעילה שלי.
״על מה אתה מסתכל?״ היא אחזה במפרק כף ידי וקירבה את האייפון אל פנייה.
״עלייך.״ השבתי בעוד שהיא סקרה את התמונה בעיניים מרוכזות.
״תעמדי אושר!״ היא חיקתה את קולי בטון נמוך שהעלה בי גל של שעשוע. ״לא לזוז, תרימי את הידיים!״ היא עיוותה את פניה, נכנסת חזק אל תוך הדמות. ״תסתובבי! תרקדי!״ היא המשיכה עד שכבר איבדתי את סבלנותי ומיהרתי לכסות את פיה בכף ידי הגדולה.

״הצחוק שלך הוא הצליל הכי אהוב עלי בעולם,״ ניסיתי לחקות את קולה בקול שדמה יותר לצפרדע גוססת מאשר לקול נשי.
היא החלה להשתולל ולבעוט לכל עבר, סטרה לזרועי וצווחה צווחות מתחת לכף ידי. הסיבה היחידה שבגללה הורדתי את ידי משפתייה הייתה כי פחדתי שתאשים אותי ותגיד שבגללי היא צריכה לקום ולהחליף פד. אם יש דבר שאושר מתה עליו, הוא להוציא אותי אשם בכל סיטואציה אפשרית.
״יחתיכת רשע!״ היא צרחה בשניה שהורדתי את ידי.
״פעם אחרונה שאני אומרת לך מילים יפות!״ היא נעצה בי מבט נרגז, ״אחרונה!״
״למה לך מותר לחקות אותי ולי אסור?״ קירבתי את פניי אל פנייה, מודע לכך שבעוד שניות אחדות היא תחוש במבוכה המוכרת ולא תוכל לפצות את פיה ולו לשניה.
״לא חיקיתי את המילים המרגשות שאמרת לי!״ עינייה הכחולות ננעצו בעייני. מבטי הונח במהירות על שפתייה הורדרדות ולמרות החשק העז שהיה בי להחתים בהן את חותמי בפעם המאה בשעה הזו, התרחקתי מעט על מנת שתוכל להמשיך לדבר ולא תחוש בבושה הזו שמשתלטת עליה בכל רגע בו אני בוחן את פנייה מקרוב.

פרפרים לבניםWhere stories live. Discover now