The truth.

75 4 0
                                    

'Shit.' Zei Rick. Ik keek naar de schuur. 'Bedankt Evy. Dat je het ons hebt verteld.' Zei Shane en hij klopte zachtjes op mijn hoofd. Ik keek hem boos aan. Hij trok zijn hand langzaam terug. Carl grinnikte en liep dichter naar de schuur toe. Rick trok hem aan zijn kraag weer terug. Carl maakte stikkende geluidjes. Rick liet hem los en keek hem streng aan. 'Carl blijf daar weg!' Zei hij. Carl liet zijn hoofd hangen en knikte. 'Sorry pap...' Mompelde hij. Daryl kwam aanrennen en hield een vies ding in zijn hand. Het was een pop... Sophia's pop. Ik rende met Carl naar Daryl en pakte de pop uit Daryl's hand ik keek ernaar. 'Waar heb je die gevonden?' Vroeg ik. 'Vlak bij een meertje. Hij was ondiep dus Sophia kon niet verdronken zijn.' Zei hij. 'Je hebt haar nog niet gevonden?' Vroeg ik. Daryl schudde zijn hoofd. 'Alleen de pop.' Ik zuchtte en liep terug naar Carl. 'Is ze nog niet gevonden?' Vroeg Carl. 'Nope. Ze is nog steeds weg.' Zei ik. Carl liet zijn hoofd hangen. Ik legde mijn vinger onder zijn kin en dwong hem om mij aan te kijken. Ik zag dat hij huilde. 'Het komt wel goed.' Fluisterde ik. Hij wreef in zijn ogen en keek me aan. 'Zal ze dood zijn?' Vroeg hij bang. 'Ik weet het niet Carl... Ik weet het echt niet.' Zei ik zachtjes. Hershel, Maggie en Beth kwamen aanrennen en ze zagen er niet blij uit. 'Wat doen jullie daar!?' Vroeg Hershel streng. Ik kroop achter Daryl en keek Hershel bang aan. 'Waarom zitten hier Walkers in deze schuur!?' Vroeg Shane boos. 'Walkers?' Vroeg Hershel niet begrijpend. 'WANNEER BESEFFEN JULLIE JE HOE GEVAARLIJK DEZE DINGEN ZIJN?' Riep Shane kwaad. 'Shane...' Waarschuwde Daryl. Maar Shane luisterde niet. Shane pakte een bijl en sloeg de kettingen stuk. De deuren knalden open en alle Walkers stroomden eruit. Rick tilde Carl op en Daryl tilde mij op. Ze zetten mij en Carl ver weg van de Walkers en trokken hun wapens. Hershel, Maggie en Beth schreeuwden het uit. De rest van de groep kwam ook aanrennen. 'SHANE VERDOMME WAT BEN JE IN GODSNAAM AAN HET DOEN!' Riep Lori kwaad. Shane schoot de Walkers stuk voor stuk dood. Hershel raakte in paniek. Alle Walkers waren dood. Maar ik hoorde nog gekreun. Dit klonk anders... Jonger dan de anderen. Ik was letterlijk in shock toen ik de laatste Walker zag. 'SOPHIA!!!' Gilde Carol huilend. Daryl omhelsde Carol stevig. Rick liep naar voren en schoot Sophia door het hoofd. Ik huilde ook en Carl schreeuwde luid. Rick trok zijn zoon in een omhelzing terwijl Lori mij knuffelde. Ik was uitgehuild en stond voor een nu nog leeg graf. Sophia's lijk werd erin gelegd en Daryl gooide de aarde op haar. Carl stak een zelfgemaakt kruis in de grond. Ik legde Sophia's pop tegen het kruis aan. 'Dag Sophia.' Fluisterde ik tegen het graf.

Brown eyes. (TWD fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu