Ik rolde op mijn zij en plofte met mijn gezicht plat op de vloer. 'Omphfff!' Mompelde ik. Ik hoorde iemand lachen, het was Michonne. 'Wat te?' Mompelde ze. 'Ik was vergeten dat ik op een bank sliep... Oké!?' Mompelde ik. Michonne grinnikte. 'Sukkel.' Zei ze zo zacht mogelijk. Ik rolde met mijn ogen. 'Laten we aan het werk gaan.' Zei Daryl. Ik zuchtte en stond op. Daryl duwde me terug op de bank. 'Wat te hel!' Riep ik. 'Jij bent nog te zwak om te helpen.' Zei hij. 'Dat slaat echt helemaal nergens op!' Riep ik boos. 'Evy! Je was gisteren bijna doodgebloed! Je bent nog te zwak!' Riep Daryl. 'UGHHHH!' Riep ik boos. Ik liet mijn hoofd naar achter hangen en zuchtte luid. 'Ik verander niet van gedachten.' Zei hij vastberaden. Ik trok een pruillip en keek hem met puppy oogjes aan. 'Nee Evy.' Zei hij. 'BEST!' Riep ik. 'Jij kan wel op Judith passen.' Zei Rick. Ik knikte. 'Ja hoor!' Zei ik. Rick grinnikte en gaf Judith aan mij. 'Hey meissie.' Fluisterde ik. De groep liep naar buiten. Ik keek Judith aan in haar bruine ogen. Maar mijn zicht werd verpest door twee handen die voor mijn ogen werden gelegd. 'Hey.' Fluisterde Carl in mijn oor, ik rilde. 'Moest jij de anderen niet helpen?' Vroeg ik. 'Ik ben ontsnapt.' Hij grijnsde. 'Ze zullen me toch niet missen.' Zei hij. 'Awh.. Tuurlijk wel.' Zei ik. Carl grinnikte. 'Ik leg Judith even in haar wieg. Ik ben zo terug.' Mompelde ik. Ik liep naar Judith's soort van wiegje toe en legde haar erin. Ik legde het dekentje over haar heen en streelde met mijn wijsvinger voorzichtig over haar wang. 'Droom zacht, kleine Judith.' Fluisterde ik tegen de baby. Ik liep terug naar de banken. Carl haalde het magazijn van zijn pistool eruit en stopte het er weer in. Ik liep voorzichtig naar hem toe, pakte zijn pistool uit zijn hand en legde het naast hem neer. Hij keek me vreemd aan. Ik grinnikte en ging bij hem op schoot zitten. 'Evy wat...?' Vroeg hij. Ik drukte mijn lippen op de zijne om hem de mond te snoeren. Carl legde zijn handen op mijn rug. Ik opende mijn mond en Carl's tong zocht de mijne op. Carl beet zachtjes op mijn lip. Ik grinnikte en trok terug. 'Wauw.' Zei hij. Ik lachte. 'Ugh! Zoek een kamer.' Hoorde ik Glenn mompelen. Ik bloosde hevig en verstopte mijn hoofd in Carl's shirt. 'Hoelang ben jij hier al?' Hoorde ik Carl vragen. 'Lang genoeg.' Hoorde ik Glenn zeggen. 'We waren je kwijt en ik moest je opzoeken. Toen zag ik jou en Evy.' Glenn lachte. 'Maar maak je geen zorgen, ik vertel je vader niks.' Glenn liep lachend weg. 'Altijd.' Hoorde ik Carl mompelen. Ik grinnikte en beet hem zacht in zijn nek.
JE LEEST
Brown eyes. (TWD fanfic)
Fanfiction'Het leven buiten is anders. Als je even niet oplet dan wordt je in stukken gescheurd en sterf je een pijnlijke dood.'