Jealousy.

63 3 0
                                    

Ik stond met open mond naar Carl en het meisje te kijken. Carl flirtte met het meisje. Ik voelde tranen prikken en rende weg. Ik liep naar de poort en rende naar buiten. Ik plofte neer naast een auto en huilde luid. Ik veegde mijn tranen weg en hoorde de poort open gaan. Ik kroop achter de auto en keek naar de poort ik zag Carl en het meisje lachen, ze renden naar het bos toe. Ik kende die blik, Carl was verliefd, en niet op mij. Ik wachtte tot ze weg waren en kroop achter de auto weg. Ik liep terug naar de poort. Als Carl dat spel kan spelen, dan kan ik het ook. Ik zat op de veranda en keek voor me uit. Carl kwam net aanlopen. 'Hey.' Zei hij en hij liep op me af. 'Hey.' Zei ik. Hij kwam naast me zitten. 'Hoe gaat het?' Vroeg hij. 'Goed.' Zei ik. Hij schoof wat dichter naar me toe en keek me aan. 'We hebben elkaar de hele dag niet gezien.' Zei hij. Ik knikte. 'Waar hing jij de hele dag uit?' Vroeg ik. 'Het dorp verkennen.' Zei hij. Ik voelde iets branden, hij liegt ook nog tegen me. 'Nog nieuwe mensen ontmoet?' Vroeg ik. Hij schudde zijn hoofd. 'Aha.' Antwoordde ik. 'Er is vanavond een feest bij Deanna. Wist je dat?' Vroeg Carl. Ik knikte. 'Ga je er heen?' Vroeg hij. 'We moeten er heen. Carol heeft ons verplicht om er heen te gaan. Weet je nog?' Zei ik. Hij dacht even na en knikte. 'Mooi.' Zei ik. 'We kunnen er vanavond samen naartoe gaan?' Stelde Carl voor. Ik schudde mijn hoofd. 'Ik had al een afspraak met een ander.' Zei ik. 'Wie dan?' Vroeg hij. 'Gewoon een jongen die ik vandaag had ontmoet.' Zei ik. 'Oh.' Zei Carl, hij klonk jaloers. 'Ik doe andere kleren aan.' Mompelde ik terwijl ik stiekem grijnsde en naar de badkamer wandelde. Ik haalde een rode jurk uit de kast en sprong onder de douche. Ik deed wat parfum op, deed mijn haar en trok de jurk aan. Ik liep de badkamer uit en ging aan de tafel zitten. Er werd op de deur geklopt, het was Ron. Ik glimlachte naar hem. Hij hield zijn arm uit naar mij en ik pakte zijn arm vast. Samen liepen we naar Deanna's huis. Na een tijdje kwamen we aan en gingen wat praten met mensen. Carl stond in een hoekje en keek mij en Ron jaloers aan. Ik grinnikte en liep wat dichter naar Ron toe. Ik zag dat Carl verwoed zuchtte en hij liep naar buiten. Ik lachte. 'Wat is er?' Vroeg Ron. 'Oh niks.' Zei ik. Na het feest liep Ron met me mee naar huis. 'Ik vond het erg gezellig Evy.' Zei Ron en hij leunde naar voren. Ik leunde naar achteren. 'Evy?' Vroeg Ron. 'Ik zie je later.' Zei ik en ik rende naar binnen. Een groot deel van de groep sliep, of was nog op het feest. 'Waar sloeg dat op!?' Vroeg iemand boos.

Brown eyes. (TWD fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu