Right hand man

39 3 2
                                    

=SPOILERS=



RIP Glenn en Abraham...






"Wow... Was de grap zo slecht?" Negan lachte. Ik keek opzij. Daar lag Abraham. Of wat nog over was van Abraham. Iedereen snikte en keek naar het lichaam. "Ik ga je afmaken." Siste Rick. "Wat zei je? Je moet even wat harder praten!" Zei Negan met een vuile glimlach. "Niet vandaag. Niet morgen... Maar ik ga je afmaken." Zei Rick. "Wat heeft hij? Een mes? Wat heeft Simon?" Vroeg Negan. "Een bijl." Zei Negan. "Simon! Kom hier!" Een man liep naar Negan toe. Negan nam de bijl van de man en trok Rick mee naar zijn camper. "Ik ga opstap met Rick. Misschien kom ik terug met Rick." Hij lachte. Even later kwamen ze weer terug. Rick was compleet buiten adem en in paniek. "Weet je waar die trip voor was? Het was zodat je anders naar me zou kijken. Maar nu kijk je nog steeds hetzelfde naar me als voor onze trip." Zei Negan teleurgesteld. "Richt je wapens op iedereen!" Zei Negan. Er gingen mensen achter ons staan. Wapens gericht op ons hoofd. "Jij jongen. Kom hier." Negan wees op Carl. Ze namen Carl mee. "Nee!" Riep ik. De persoon achter me haalde de veiligheid van zijn wapen af. Ik stopte abrupt met ademen. Carl werd naast Negan neergezet. Negan bond een riem om Carls bovenarm. "Doet het pijn?" Vroeg Negan. "Nee." Zei Carl. "Mmh. Het hoort wel pijn te doen. Ga op de grond liggen, naast je vader." Carl deed wat hem opgedragen werd. "Heb je een pen?" Vroeg Negan aan iemand. Hij knikte en gooide een stift naar Negan. Negan zette een nette lijn om Carl's bovenarm. Hij orderde Rick om Carls arm eraf te hakken. Ik onderdrukte een gil. "Neem mij!" Schreeuwde Rick. "Nee nee. Dat gaat zo niet werken!" Negan grijnsde. "Ik tel tot 3 en anders krijgt Lucille nog een slachtoffer op haar lijstje staan!" Ik keek met grote ogen naar Carl. "3. 2." Negan telde. Rick huilde en bedelde. "Alsjeblieft laat mij het zijn!" Riep Rick. "Pap. Doe het maar." Fluisterde Carl. Rick hield Carls hand vast en hief de bijl op. "Rick Rick Rick!" Riep Negan. Rick stopte. "Zie je dat. Dat betekent dat ik alles kan vragen van jullie. Jullie zijn van mij. Snap je?" Rick knikte. "Antwoord als er tegen je gesproken wordt!" Riep Negan. "Ja." Zei Rick. "Mooi. Dat was de blik die ik wilde zien!" Negen glimlachte met genoegen om Ricks blik van pure angst. Ik keek naar de lijken. Glenn en Abraham...

Dit was serieus onze laatste bestemming.

Brown eyes. (TWD fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu