(Fucking Sam ging gisteren dood. En ik ben echt heel shocked.)
We liepen nog steeds hand in hand tussen de Walkers door. Sam trok steeds aan zijn moeders hand. Hij begon te huilen en sommige Walkers liepen onze kant uit. Een Walker greep Sammy en beet hem. Ik keek met grote ogen naar het tafereel. Sammy gilde en Jessie schreeuwde, Walkers liepen op Jessie af en beten haar ook. Carl had Jessie's hand nog steeds vast. Rick flipte en hakte Jessie's hand af. Carl trok mij mee. Rick en Michonne begonnen Walkers neer te schieten. Carl en ik renden en Ron volgde ons. Ron hield zijn pistool gericht op Carl. 'Jij.' Riep Ron. Hij haalde de trekker over en Michonne vermoorde Ron. Carl keek naar Rick. 'Pap.' Carl's oog was weg! Carl viel en Rick ving hem net op tijd. Ik rende naar Carl toe. De rechterkant van zijn hoofd zat onder het bloed. 'Carl! Carl!' Ik schreeuwde en schudde hem door elkaar... Geen reactie. Ik snikte luid. Michonne rende achter Rick en Carl aan, ik volgde haar naar het huis. Denise verbond Carl's hoofd en legde hem op een bed. 'L-leeft hij nog?' Stotterde ik. Denise knikte. Ik zuchtte opgelucht en greep Carl's hand vast. Rick liep naar buiten en Michonne riep hem. Geen reactie. Michonne twijfelde, drukte een kus op Carl's voorhoofd en rende achter Rick aan naar buiten. Ik kneep in Carl's hand maar kreeg geen reactie. 'Sam.' Fluisterde ik en ik barstte in tranen uit. Ik was serieus alles kwijt... Na een paar uur voelde ik een kneep in mijn hand. Ik keek op en keek Carl aan. Hij bewoog een klein beetje. 'Het komt wel goed met je.' Fluisterde ik in zijn oor.
(AMC YOU RUINED MY LIFE! Nee grapje ik moet alleen maar wennen aan Carl met een ooglapje xx)
JE LEEST
Brown eyes. (TWD fanfic)
Fanfiction'Het leven buiten is anders. Als je even niet oplet dan wordt je in stukken gescheurd en sterf je een pijnlijke dood.'