Surprise.

96 3 0
                                    

(smut)

Ik werd wakker en liep naar beneden. Iedereen sliep nog. Ik mompelde wat en pakte een appel van de tafel af. Ik at hem op en liep naar buiten, de zon scheen vol in mijn gezicht. Ik grinnikte en liep door de straten heen. Ik dacht diep na. Een paar dagen geleden had Deanna ons wat vragen gesteld. We hadden elkaar belooft om ons anders te gedragen. Carol en ik kregen de taak om onschuldig en afhankelijk te worden. Michonne moest meer praten. Rick en Carl waren netjes en beleeft en dat soort dingen. Ik voelde me echt heel kwetsbaar en stom. Maar ik moest het doen voor de groep. Ik zuchtte en zocht een leegstaand huis op. Ik plofte neer op een bed en staarde vreemd voor me uit. Ik miste Lori. Ze was een soort van moeder voor me. Ik zuchtte en rustte mijn hoofd tegen de muur. Ik hoorde iets rommelen beneden. Ik pakte mijn mes stevig vast en sloop naar beneden. Ik zag Enid door het huis lopen. Ze draaide zich om en zag mij. 'Oh hey.' Ze grijnsde. 'Wat?' Vroeg ik kwaad. 'Oh niks. Ik had gehoord dat jij de EX was van Carl. Jammer, mooi voor mij nu is hij vrij.' Ze glimlachte vals. Dat was de druppel ik sprong op haar af en sloeg haar in het gezicht ze gilde en we begonnen te vechten. Na een tijdje had ik een bloedneus en een schram over mijn wang. Enid zag er nog slechter uit. Ik gaf haar een flinke duw en ze viel neer op de sofa. Ik glimlachte liefjes en liep weg. 'Oh mijn god! Evy wat heb je gedaan?' Vroeg Carl geschrokken. 'Gevochten met Enid.' Antwoordde ik. 'Enid!?' Vroeg Carl. 'Ze verdiende het.' Mompelde ik. 'Enid ziet er slechter uit.' En daarmee liep ik naar boven. Ik liep naar de badkamer boven en veegde het bloed van mijn gezicht af. Ik zag dat ik een gigantische schram op mijn nek had. Ik keek in de spiegel en zag het zilveren kettinkje van Carl glinsteren. Ik grinnikte toen ik het bedeltje zag. Ik keek naar de ketting. Na een tijdje werd ik geblinddoekt. 'Wat te?' Vroeg ik. Iemand tilde me op en liep weg. Ik voelde een zacht oppervlak onder me. Ik wou iets zeggen maar iemand drukte zijn lippen op de mijne. De persoon's tong tikte tegen mijn lippen aan. Ik opende mijn mond en zoende de persoon. De persoon grinnikte en fluisterde wat in mijn oor. 'Het spijt me heel heel erg Evy.' Hoorde ik Carl zeggen. 'Het is oké.' Zei ik. Carl zuchtte opgelucht en kuste en beet me zacht in mijn nek. Ik kreunde luid. Ik stopte gelijk en bloosde hevig. Carl haalde de blinddoek van mijn ogen af en ik keek hem recht in zijn oceaan kleurige ogen. Ik trok hem naar me toe en zoende hem. Zijn hand dwaalde af naar mijn meest gevoeligste plek. Ik kreunde luid. Carl glimlachte tevreden. Ik trok Carl dichter naar me toe en zijn hand verdween in mijn ondergoed. Ik beet op mijn lip en greep het dekbed vast. 'Mijn god Evy je bent zo sexy.' Zei Carl. 'Ik denk dat ik...' Kreunde ik. Carl stopte. Ik keek hem boos aan. 'Waarom doe je dat!?' Riep ik. Hij lachte en trok zijn shirt over zijn hoofd. Ik keek hem geschrokken aan. Oh nee. Carl keek me niet begrijpend aan. 'Is er iets? Wil je dit wel?' Vroeg hij. Ik knikte. Carl trok voorzichtig mijn hemd uit. Ik maakte zijn broek los. Hij trok zijn kleren uit wat hem uiteindelijk alleen maar in zijn boxers liet. Carl trok mijn rok in een snelle beweging van mijn heupen. Hij maakte mijn BH los. Hij bekeek mij en ik bloosde hevig. Ik pakte zijn shirt en hield die voor me. 'Niet doen. Je bent perfect.' Fluisterde hij. 'Weet je zeker dat je dit wil doen?' Ik knikte. 'Ja.' Zei ik. 'Oké... Ik beloof je, ik wees heel voorzichtig.' Zei hij. Hij ging van me af en haalde een condoom uit zijn broek. 'Sinds wanneer heb je die?' Vroeg ik. 'Gejat van Glenn.' Mompelde hij. Hij deed hem om en ging recht voor me zitten. 'Klaar?' Vroeg hij. Ik knikte. Hij ging naar binnen en wachtte een paar minuten. Ik zei hem om door te gaan. Hij deed wat ik zei. Ik kreunde zachtjes. 'Sneller.' Mompelde ik. Hij deed wat hem gevraagd werd. 'Ik ga zo...' Riep ik. 'Ik ook!' Riep hij terug. Na een paar seconden kwamen we. Carl ging uit me en viel naast me neer op het bed. We probeerden weer op adem te komen. 'Wow.' Zeiden we allebei tegelijk. Ik kroop dicht tegen hem aan en hij gooide een deken over ons heen. 'Dankjewel Evy.' Fluisterde Carl in mijn oor. Ik glimlachte en drukte een kus op zijn borst.

(Ik heb dit hoofdstuk overnieuw geschreven. EN IK BEN OVER MIJN ANGST HEEN!!! Ik hoop dat jullie het goed vonden xx)

Brown eyes. (TWD fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu