Saved!

61 3 0
                                    

*Spoilers*

P.O.V Evy

Maggie, Carol en ik hielden samen de wacht. Maggie wou Glenn helpen en was van plan om weg te lopen. Carol werd kwaad en hield Maggie tegen. Ze waren samen aan het ruziën. Een man kwam onze richting op. Ik waarschuwde Carol en ze schoot de man in zijn arm. De man viel kreunend op de grond. 'Leg jullie wapens neer.' Hoorde ik een vrouw zeggen. We draaiden ons geschrokken om. Drie vrouwen stonden achter ons met hun wapens op ons gericht. De roodharige vrouw pakte een walkietalkie en klikte op de knop. 'Leg jullie wapens neer.' Ik keek door de bomen heen en zag Rick geschrokken kijken. 'Leg jullie wapens nu neer.' Zei de vrouw opnieuw. Rick antwoordde terug. 'Kom van jullie schuilplaats af, dan kunnen we praten.' De vrouw lachte zacht. 'Wat is jullie naam?' Vroeg ze aan mij. Ik reageerde niet. De vrouw trok hard aan mijn haar. 'Luister snoes! Ik wil jullie naam weten.' Siste ze. Ik piepte zachtjes. 'Ik ben Maggie, dat zijn Carol en Evy.' Zei Maggie. 'We hebben hier een Carol, Maggie en Evy. Misschien wil je daar over praten.' Zei de vrouw. Rick was stil. 'Laat me met ze praten.' De vrouw gaf de walkietalkie aan Carol. 'Rick ik ben het Carol,  we zijn oké, we...' De vrouw pakte de walkietalkie van Carol af en gaf hem aan Maggie. 'Rick, ik ben het Maggie we zijn alledrie oké.' De vrouw greep de walkietalkie uit Maggie's hand en gaf hem aan mij. 'R-Rick. Ik ben het... Evy. Het gaat goed met ons. We vinden wel een oplossing.' De vrouw pakte de walkietalkie af. 'Evy, blijf rustig. We halen jullie hieruit. En geef ze terug aan ons.' Zei Rick. 'Nee, nee, nee zo makkelijk gaat dat niet Rick.' Zei de vrouw. 'Dan ruilen we ze om.' Zei hij. 'Waarvoor? Je hebt iedereen vermoord.' Zei de vrouw. Rick stelde een ruil voor, maar de vrouw weigerde. 'Ik neem zo snel mogelijk contact op.' Zei de vrouw. En ze zette de walkietalkie uit. De andere vrouwen gooiden hun jassen over ons heen en namen ons en de andere man mee. Hij heette Donnie. De roker heette Molly en de rest wist ik niet. De vrouwen namen ons mee naar een verlaten gebouw en gooide ons vastgebonden in een cel. De roodharige vrouw had een pistool op Maggie gericht. Carol hyperventileerde en smeekte de vrouw om Maggie en de baby geen pijn te doen. De vrouw nam Maggie mee en liet mij met Carol achter. Ik was bang. Heel erg bang. Carol vond een manier om ons beide los te krijgen en zo ontsnapten we. We vermoordden Molly en gingen op zoek naar Maggie. Samen vermoordden we de andere twee vrouwen. De zwartharige vrouw kwam ons onderweg tegen en begon te vechten. Ze sneed mij in mijn pols en Maggie onderin de buik. Ik raakte in paniek en Maggie ook. De baby! De walkietalkie maakte geluid en vroegen naar de roodharige vrouw genaamd Paula. Carol imiteerde Paula. 'Ontmoet ons op de moord vloer.' De man accepteerde de uitnodiging en even later kwam hij aan. Carol stak een sigaret op en gooide de aansteker naarbinnen. De kamer en de twee mannen gingen in vlammen op. Carol raakte gestrest. Ze had veel mensen vermoord. We moordden de overgebleven Walkers uit en kwamen uit bij de uitgang. De deuren gingen open en Maggie keek recht in Glenn's gezicht. Daryl omhelsde me stevig en liep naar Carol toe. Rick kwam mijn richting uit. 'Alles oké Evy?' Ik knikte. 'Ja. Ja ik ben oké.'

Brown eyes. (TWD fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu