A night of doing nothing.

70 3 0
                                    

Ik stopte een chippie in mijn mond en sloeg de bladzijde om. Ik zuchtte en deed het boek dicht. 'Uit.' Mompelde ik in mezelf. Ik pakte een ander boek en begon daar in te lezen. Na een tijd was ik echt vreselijk moe. Ik legde het boek op de kop naast me neer en ging op de bank liggen. Ik viel langzaam in slaap. Ik werd wakker doordat ik de zak chips hoorde kraken. Ik deed mijn ogen open en keek recht in Carl's blauw/grijze ogen. 'Goed geslapen?' Hij grinnikte en stopte een chippie in zijn mond. Ik zuchtte. 'Waarom heb je me wakker gemaakt? Ik had een mooie droom!!!' Riep ik. Carl lachte. 'Waar ging hij over?' Vroeg hij. 'Zeg ik lekker niet!' Mompelde ik. Carl begon me te kietelen en ik beet hem in zijn hand. 'EVY!' Riep hij lachend. 'Waarom beet je me?' Vroeg hij. Ik lachte. 'Kom, laten we een film gaan kijken.' Zei hij. 'Welke dan?' Vroeg ik. 'Chucky.' Antwoordde hij. 'Ik ga niet naar een bezeten pop kijken.' Mompelde ik. Carl trok me overeind en liep naar de kast met films toe. Hij pakte de film Chucky eruit en deed hem in de dvd-speler. Hij plofte naast me neer op de bank en de film begon. Ik legde mijn hoofd op Carl's schouder terwijl Chucky tegen het kindje praatte. Ik pakte een hand chips uit de zak en begon te eten. "Chucky says that we all gonna die." Hoorde ik het kindje op de film zeggen en toen viel ik in slaap. 'Evy je mist de hele film.' Mompelde Carl terwijl hij me in mijn zij porde. Ik zuchtte verwoed. 'Ik wil slapen!!!' Zeurde ik. Carl grinnikte. 'Ga dan slapen.' Zei hij. 'Ik wil in mijn eigen bed slapen!' Zei ik. Carl lachte en tilde me van de bank af. 'Wat ga je doen?' Vroeg ik terwijl ik mijn hoofd tegen zijn borst legde. 'Ik breng jou naar bed.' Zei hij. Ik glimlachte tevreden. 'Mooi.' Zei ik. Carl liep de trap op en legde me in mijn bed. Hij legde de dekens over me heen en gaf me een kus op mijn voorhoofd. 'Welterusten Evy.' Fluisterde hij. 'Welterusten.' Fluisterde ik. Carl liep weg maar ik hield hem tegen. 'Wacht!' Riep ik. Carl draaide zich om en keek me aan. 'Wat?' Vroeg hij lachend. 'Ik heb net een enge film gezien, en nu durf ik niet alleen te slapen.' Carl lachte en keek me aan. 'Wat te?' Vroeg hij. 'Wil jij me beschermen?' Vroeg ik terwijl ik opzij schoof. Carl grinnikte en kroop bij me in bed, ik legde mijn hoofd op zijn borst en Carl speelde met mijn haar. 'Altijd.' Fluisterde hij en ik viel in slaap.

Brown eyes. (TWD fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu