Ik zat op het bed in mijn cel en hoorde Carl en Rick tegen elkaar schreeuwen. Ik leunde tegen de muur aan en sloot mijn ogen. Ik hoorde iemand op de muur kloppen en ik opende mijn ogen. Het was Daryl. 'Alles oké?' Vroeg hij. Ik knikte. 'Als je wilt weten wie er zo schreeuwt moet je vier cellen verderop zijn.' Mompelde ik. Daryl knikte en plofte naast me neer op het bed. 'Je weet dat Rick het niet zo bedoelt hè. Hij wil zijn zoon alleen maar beschermen.' Zei hij. Ik knikte. 'Ik weet niet wat ik hiermee moet.' Mompelde ik. Daryl grinnikte. 'Ik praat wel met Rick.' Hij knipoogde naar me. Ik glimlachte zwakjes naar hem. 'Ik hoop dat Rick ons begrijpt.' Zei ik. Daryl sloeg een arm om mijn schouder. 'Natuurlijk begrijpt hij jullie. Als hij het beste voor zijn zoon wil, en zijn zoon is verliefd. Dan heeft Rick geen andere keus.' Zei Daryl. Ik glimlachte. 'Dankjewel Daryl.' Zei ik en ik gaf hem een kus op zijn wang. 'Geen probleem kleine.' Zei hij en hij plantte een kus op mijn voorhoofd. 'Ik ga maar eens even een gesprek aan met die schreeuwlelijk.' Grinnikte Daryl, en hij liep naar Carl's cel toe. Ik lachte zachtjes. 'Mijn god! Ik weet niet wat ik met hem aan moet.' Hoorde ik Carl mompelen. 'Was jij niet in gesprek met je pa?' Vroeg ik. 'Was jij niet in gesprek met je broer?' Vroeg hij. Ik zuchtte en rolde met mijn ogen. 'Nee dat was Beth.' Mompelde ik sarcastisch. Carl grinnikte. 'Is je vader erg pissig?' Vroeg ik. 'Hij trekt wel weer bij.' Zei Carl. 'Daryl kwam net naar ons toe en begon te praten met mijn pa. Ik nam mijn kans en ging er vandoor.' Zei hij. Ik knikte. 'Ik had hetzelfde gedaan.' Zei ik lachend. Carl grinnikte en zoende me. Ik zoende hem terug. Hij gaf me een kus op mijn wang en toen in mijn nek. Ik kon een kreun niet bedwingen. Carl grijnsde. 'Wat?' Vroeg ik. 'Niks hoor.' Zei Carl snel. Ik porde hem in zijn zij. Carl duwde me zachtjes omver. Ik lag met mijn rug op mijn bed en staarde in de ogen van Carl. 'Wat ben je van plan?' Vroeg ik. 'Veel. Maar dat kan ik hier niet flikken want dan ben ik dood.' Zei hij lachend. Ik keek hem niet begrijpend aan. Hij lachte alleen maar en viel mijn nek weer aan. 'Carl.' Zei ik. Hij grijnsde. 'Ze zijn gestopt met praten.' Fluisterde ik. Ik hoorde voetstappen onze kant op komen. Carl sprong van me af en verstopte zich onder het bed. Ik kwam overeind, fatsoeneerde mijn haar en pakte mijn boek tevoorschijn. 'Hey Evy.' Hoorde ik Daryl zeggen. Ik keek op van mijn boek. 'Ik heb met hem gepraat hoor, hij is niet boos maar geschrokken. Hij vindt het oké dat jij en Carl een setje zijn.' Zei Daryl met een glimlach. Ik lachte terug naar hem. 'Evy... Heb je Carl misschien gezien?' Vroeg Rick. 'Ik denk dat hij net naar buiten is gegaan.' Mompelde ik. Rick knikte en liep weg. Daryl grijnsde. 'Dag Evy... Carl.' Zei hij er nog achteraan hij liep lachend weg. Carl kroop weer onder het bed vandaan. 'Oh.' Zei hij. Ik grinnikte. 'Ga achter je vader aan, hij zoekt je.' Zei ik tegen Carl.
JE LEEST
Brown eyes. (TWD fanfic)
Fanfiction'Het leven buiten is anders. Als je even niet oplet dan wordt je in stukken gescheurd en sterf je een pijnlijke dood.'