SPOILERS!!!
P.O.V Rick
Michonne, Daryl, Rosita, Glenn, Evy, Carol en Morgan waren nog niet terug. Ze waren nu al een paar dagen weg. Ik vreesde het ergste. Maggie had een probleem met de baby en we zijn verplicht om naar Hilltop te gaan. Abraham, Eugene, Carl en Sasha wouden met mij mee om Maggie naar Hilltop te brengen. Ik vond het oké. We stapten in de camper en reden weg. Onderweg kwamen we een groep Verlossers tegen. Ze lokten ons uit om een gevecht aan te gaan, maar wij hadden problemen met Maggie. We negeerden ze. We bleven ze maar tegenkomen. Mijn plan was om de Verlossers gewoon te negeren. Uiteindelijk lukte dat niet. We stopten omdat de weg versperd werd door gekapte bomen. De Verlossers stonden weer voor ons. Ze praatten een tijdje tegen ons en staken de bomen in brand. Na heel veel gezeur met de Verlossers waren we uiteindelijk toch aangekomen bij het bos vlakbij Hilltop. We tilden Maggie uit de camper en liepen samen door het bos. Eugene paste op de camper. We waren een tijdje aan het lopen totdat we heel veel gefluit hoorden. De Verlossers stonden om ons heen in een open plek midden in het bos. 'Perfect! Jullie zijn op jullie bestemming aangekomen!' Riep een man. 'Nou, laten we de baas maar eens ontmoeten!' Riep hij weer. De camper ging open en een grote man met een knuppel stapte uit de camper. Hij liep mijn kant uit. 'Hey! Jij bent Rick, toch?' Vroeg de man. Ik knikte. 'Aangenaam Rick. Ik ben Negan. En wij vinden het niet leuk dat jij een paar van onze mensen hebt vermoord. En toen wij er wat stuurden om jou te vermoorden, toen vermoorde je ze weer.' Zei de Negan. 'Jij komt hier niet ongestraft vanaf. Dat weet je.' Zei hij. 'Kijk, dit is Lucille, en zij is heel sterk.' Hij liet zijn knuppel met ijzerdraad zien. 'En ik denk dat iemand van jou groep, hier een onprettige ontmoeting mee krijgt.' Zei hij. 'Haal ze er maar uit!!!' Riep Negan naar een van zijn mannen. De man opende het bagageluik in de camper en haalde Daryl, Michonne, Rosita, Glenn en Evy eruit. Hij zei ons om op onze knieën te gaan zitten, ze hadden al onze wapens al afgepakt. Ze zette Evy, Daryl, Rosita, Glenn, Michonne en Eugene ook in de lijn. Hij praatte een heel stuk door en probeerde te kiezen wie als eerste Lucille ging ontmoeten. Evy trilde van angst en keek Lucille angstig na. 'Ik kan maar niet kiezen!!!' Riep Negan. 'OH! Ik heb al een idee. Iene. Miene. Mutte.' Hij ging het hele liedje en de hele rij af totdat... 'En. Jij. Bent. Hem.' Zijn knuppel bleef rustten op de gekozen persoon. Hij hief zijn knuppel op en. "Oh! Kijk daar eens naar! Neemt het als een kampioen!" Alles wat je nog hoorde was een knuppel die iemands hoofd insloeg.
JE LEEST
Brown eyes. (TWD fanfic)
Fanfiction'Het leven buiten is anders. Als je even niet oplet dan wordt je in stukken gescheurd en sterf je een pijnlijke dood.'