Break up.

62 3 0
                                    

Ik schrok me dood en keek hem aan. 'Wat was wat?' Vroeg ik zo nonchalant mogelijk. 'Wie was die jongen!?' Riep hij boos. 'We kunnen beter naar buiten gaan.' Zei ik. Carl knikte en volgde mij naar buiten. 'Wie was dat meisje waar je vanmiddag mee was!?' Riep ik boos terug. 'Dat is Enid.' Zei Carl. 'De jongen die hier net was dat is Ron.' Zei ik. 'Waarom flirtte je met Enid? En waarom ging je met haar het bos in!?' Vroeg ik kwaad en ik voelde de tranen over mijn wangen stromen. 'Ik... Ehm...' Zei Carl. 'STOP MAAR MET PRATEN! Ik hoef niet meer met je te praten! Het is over!' Riep ik kwaad. Ik snikte luid en rende het huis in. Ik rende de trap op en liet me op een bed vallen. Ik huilde en huilde totdat ik niet meer kon huilen. Ik had vreselijke keelpijn en kon alleen nog maar piepende geluiden maken. 'Hey Evy?' Vroeg iemand. Het was Glenn. 'Ga weg.' mompelde ik in mijn kussen. 'Wacht hier.' Zei Glenn en hij liep weg. Na een tijdje hoorde ik iemand de trap op lopen. 'Evy?' Hoorde ik Michonne vragen. Ik negeerde haar en voelde dat ze plaatsnam op het bed. 'Evy wat is er gebeurt?' Vroeg ze. 'Carl heeft een nieuw meisje gevonden.' Mompelde ik. 'Wie?' Vroeg ze. 'Enid.' Mopperde ik. Michonne lachte. 'Dat is niet grappig Michonne!' Zei ik boos. 'Carl is er kapot van, hij vind het vreselijk. Rick vond hem huilend op de veranda en vroeg wat er was.' Zei Michonne. 'Het is zijn eigen schuld.' Zei ik boos. 'Jij deed precies hetzelfde.' Zei Michonne. Ik knikte. Michonne liep weg en Carl kwam aanlopen. 'Wat?' Vroeg ik. 'Evy. Het spijt me.' Zei hij. 'JA NIKS! GA MAAR NAAR ENID!' Riep ik boos. 'MISSCHIEN GA IK WEL NAAR ENID!' Riep Carl boos terug. Ik snikte luid en huilde mezelf in slaap.

Brown eyes. (TWD fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu